Rositas Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 Hoe kan ik mijn rotor van mijn schotel laten draaien langs mijn resiever om. Nu draait de resiever enkel als ik op knop duw van de rotor. Wie kan mij helpen. Andre
blackeyes Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 Hoe kan ik mijn rotor van mijn schotel laten draaien langs mijn resiever om. Nu draait de resiever enkel als ik op knop duw van de rotor. Wie kan mij helpen. Andre een draaischijf onder je reciever zitten waarschijnlijk...lol vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k 2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88
Moderator ceesv Geplaatst: 24 december 2013 Moderator Geplaatst: 24 december 2013 Wat is het merk en type van je ontvanger en welke rotor gebruik je? Is het een rotor met usals of diseqc 1.2? Heeft het al gewerkt of is het een nieuwe installatie? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
wolverine Geplaatst: 24 december 2013 Geplaatst: 24 december 2013 het zou al helpen indien je ons eens kon vertellen welke ontvanger je gebruikt. ook het merk van de rotor zou goed zijn. zonder deze info is het moeilijk om goed advies te geven. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen