Ga naar inhoud


Onderzoekers: nieuwe coderingsmethode verdubbelt bandbreedte op satelliet


Gast catw

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Alleen voor internet verkeer via satelliet, niet voor DVB-S(2) streams.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen voor internet verkeer via satelliet, niet voor DVB-S(2) streams.

volgens mij hebben we niks aan, zal boeiend zijn als er meer capicteiten vrij kwamen voor HD zenders.

zullen binnenkort wel hard nodig zijn als er 4 UHD zenders komen.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij hebben we niks aan, zal boeiend zijn als er meer capicteiten vrij kwamen voor HD zenders.

zullen binnenkort wel hard nodig zijn als er 4 UHD zenders komen.

Ja, M7 zal zich alweer de piemel uit de broek lachen!! Weer een reden om nieuwe pakketten te maken en de prijs te verhogen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wordt blijgemaakt met een dode mus: TCP is zo universeel in gebruik dat het ondoenlijk is om het door een ander protocol te vervangen, alle systemen op internet zullen dat nieuwe protocol immers moeten spreken. Er zijn al eens eerder alternatieven voor TCP voorgesteld, bijvoorbeeld SCTP, maar allen zijn een flop. Er is voor een ontwerper van een applicatie simpelweg geen zaak te maken om zoiets te gaan gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoor op vlaamse forums dat tvvlaandren met nieuwe decoder gaat komen waarop je ook mee kan steamen enzo weten jullie hier al iets van

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het nieuwsforum is voor nieuwsfeiten, met bronvemelding of onderbouwing.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

er is al een app beschikbaar voor tvv.

Je zou je box ermee kunnen bedienen en de box kan content streamen naar de tablet.

 

Ik kan het bericht niet meteen terug vinden maar de app heb ik al wel bekeken.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...