Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik de klep van de laptop dicht doe dan gaat de laptop na een paar minuten in slaapstand doe je de klep weer open moet je eerst op de aan/uit knop drukken en gaat de laptop weer uit slaapstand.

Hoe kan ik er voor zorgen dat de laptop niet meer in slaapstand gaat via energie beheer wil het ook niet daar staat alles al uit.

Het is een samsung laptop met windows 7 er op geinstalleerd.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Naar je control panel  gaan, daar even in het zoekschermpje rechtsboven power intikken en dan de optie kiezen wat de laptop moet doen als de klep dicht gaat.

Dat hoort toch allemaal bij de power settings enkel is die bij Windows 7 opgesplist.

Geplaatst: (aangepast)

Ow als aanvulling, als een aantal opties in de power settings geblokkeerd zijn wordt dit geblokkeerd door een progje van Samsung zelf(altans dit was voorheen het geval). Het progje heet FastStart en deze zul je dan uit moeten schakelen.

aangepast door Penthe
Geplaatst:

Naar je control panel  gaan, daar even in het zoekschermpje rechtsboven power intikken en dan de optie kiezen wat de laptop moet doen als de klep dicht gaat.

Dat hoort toch allemaal bij de power settings enkel is die bij Windows 7 opgesplist.

Alles staat op gen actie ondernemen alleen hij gaat nog steeds in slaapstand

Geplaatst:

Aanvulling:

Nooit zou ik niet kiezen, als je hem een paar uur laat liggen is je batterij leeg.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Bedankt maar hij ligt altijd op de keukentafel

Geplaatst:

Bedankt maar hij ligt altijd op de keukentafel

Waar slaat dat nou op?

Je kunt trouwens precies instellen wat er moet gebeuren als de klep sluit

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/change-what-happens-when-you-close-your-laptop

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Hier staat mijn laptop altijd op de tafel, maar wel op de netvoeding dus batterij gaat niet leeg. Ik heb het gewoon zo ingesteld dat er niets gebeurd als ik de klep dicht doe.

post-32875-0-51825900-1388010258_thumb.jpg

Geplaatst:

@penthe ik heb hetzelfde dus alles uitgeschakeld alleen hij blijft nog steeds niet aan.

Alle hulp ten spijt maar ik weet het even niet meer.

Geplaatst:

Je zou dat Samsung FastStart eens uit kunnen schakelen en dan kijken of hij nog steeds in de slaapstand gaat, anders moet er toch echt iets mis zijn met Windows zelf.

Geplaatst:

Samsung Fast Start draait al op je laptop deze wordt mee opgestart, en laat je laptop uit slaapstand supersnel opstarten http://www.youtube.com/watch?v=vWVV5dzAOnU Echter blokkeerd dit programma je instellingen wat betrefd de klep dicht doen.

Het kan ook "Samsung Fast Boot" heten, deze moet je dan even opstarten en bij de instellingen uitzetten zodat het niet meer opstart tensamen met Windows.

Geplaatst:

Bedankt allemaal heb een ander energieschema gekozen en hij gaat niet meer in slaapstand.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...