Tonskidutch Geplaatst: 27 december 2013 Geplaatst: 27 december 2013 Heel veel starters schreeuwen gelijk over hardware problemen / image tekortkomingen en veel te weinig starters beseffen dat ze zelf de problemen veroorzaken. dumpen er per dag drie images op zetten er massa's plugins in of gaan illegaal aan de slag met zaken die ze nog niet begrijpen koppelen aan hun netwerk, zonder netwerk kennis en doen eigenlijk maar wat. ja zo is het de meeste starters weten niet eens dat die receiver een PC is. Second Life Mungo Parker
Erla Geplaatst: 27 december 2013 Auteur Geplaatst: 27 december 2013 Heel veel starters schreeuwen gelijk over hardware problemen / image tekortkomingen en veel te weinig starters beseffen dat ze zelf de problemen veroorzaken. Lijkt mij heel kort door de bocht ..... Als je bij de eerste opname met een nieuwe box er na 5 min uit vliegt, wat moet je dan.... juist, eerst even uittesten of het aan de soft ligt. Als je dan na verloop van tijd door eliminatie, en hulp van dit forum, tot de vaststelling komt dat de box de fout enkel voorheeft bij gebruik van de vaste tuners... waar blijf je dan met bovenstaande opmerking ???
Tonskidutch Geplaatst: 28 december 2013 Geplaatst: 28 december 2013 heel veel mensen weten niet eens dat er van de gigablue ook cloons op de markt zijn dan is een en ander natuurlijk evident maar het merendeel van de gebruikers hebben gewoon even een tijdje nodig de receivers te leren kennen en juist te installeren daarom stel ik altijd doe niet teveel tegelijk, dan komt alles in orde een maandaGochtend box komt voor, maar is echt de uitzondering. het is een keten van elementen en onderdelen, die begint bij de schotel met lnb's tot en met de firmware die men op de box zet maar je originele vraag, versus > kan ik met een VU+ DUO2 uit ervaring enkel positief bevestigen. ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen