Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Mensen ik probeer mijn tuner configuratie en dus mijn rotor op orde te krijgen op mijn et4000. Ik heb gister de hele dag geklooid om zenders te vinden zonder succes. Wat bleek dat ik het volgende moest doen. Ik heb dus een motor op mijn schotel. De bedoeling is om zenders te gaan zoeken ontvangen met signaal.

Kan iemand mij stap voor stap uitleggen wat ik moet doen. Althans hoe de tuner geïnstalleerd moet worden in open pli.

Alvast bedankt voor de hulp.

Geplaatst:

Heb je je schotel goed waterpas staan?

Als je met een motor veel satellieten wilt kunnen pakken

dan moet je hem op het nulpunt van de motor afstellen op de sirius/astra4  satelliet op 4,8 oost.

Heb je dit?

Geplaatst:

Buiten staat alles goed hoe het hoort ik denk dat ik wat fout doe binnen open pil op de reciever want hij draait niet. Terwijl hij dat wel doet bij mijn andere reciever. Dit is wat ik in open pil moet invullen kan iemand me helpen?

Geplaatst: (aangepast)

Mijn motor is 15 jaar oud en heeft usalls even goed instellen bij tuner configuratie meestal tussen 4 en 5 graden oost en 25 graden noorderbreedte. Usalls gaat automatisch gooi er even een standaard lijst in bv van hans of een ander. ff google dan kom je ze wel tegen.

Kijk waar je woont en stel je usalls in dan moet het goed komen...

aangepast door aci

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...