ronaldsl Geplaatst: 3 januari 2014 Geplaatst: 3 januari 2014 Ach Gerrit....een ieder moet dat maar voor zichzelf uitmaken. Ik heb mijn ervaringen en zo te zien nog wel een paar leden.... (het maakt mij niet uit) Na een paar keer het beeld van zo'n TV gezien te hebben en mijn ervaringen met die PC's.... nee, echt niet.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 januari 2014 Moderator Geplaatst: 3 januari 2014 Mijn buurman heeft het nodige van Medion in huis, prijs/prestatie verhouding is absoluut in orde. Hij heeft een keer problemen gehad met zijn laptop en dat is onder garantie probleemloos en snel door de Medion Kundendienst hersteld. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 Ach Gerrit....een ieder moet dat maar voor zichzelf uitmaken. Ik heb mijn ervaringen en zo te zien nog wel een paar leden.... (het maakt mij niet uit) Na een paar keer het beeld van zo'n TV gezien te hebben en mijn ervaringen met die PC's.... nee, echt niet. Ach ja, veel hebben bij voorbaat al een negatief beeld van iets wat bij die Duitse grootgrutter wordt gekocht. Maar bij mijn zijn die ervaringen dus geheel anders, met geen enkel Medion apparaat ooit problemen gehad. Met de Samsung 6510 wel, die was na een paar weken gebruik al defect en zelfs zover dat alleen de voet en de achterkant oud is gebleven en de rest (beeldscherm met alle electronica) is vervangen. Met de samsung laptop idem dito binnen 2 jaar defect (wel met garantie hersteld) En dan de laatste cashback actie van samsung ????? Straks is de TV al versleten voordat die beloofde 200 euro terug gestort is. En natuurlijk zijn er TV's ed. met een beter beeld of betere prestaties maar vergelijk je dan geen appels met peren? Pak je een TV, computer, navi of wat dan ook uit dezelfde prijsklasse dan zal je wel heeeeel erg goed moeten zoeken om iets te vinden wat beter of meer mogelijkheden heeft dan de Medion. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Ericsat Geplaatst: 6 januari 2014 Auteur Geplaatst: 6 januari 2014 Zaterdag TV gekocht vandaag weer retour.....Scannen ging eigenlijk heel snel maar in de lijst zaten dan geen film1 zenders......ff gegoogled maar niet veel wijzer geworden hoe dit op te lossen. transponders, paraboolen etc gaat boven mn pet.Klaar, terug naar start.... Mn oude beeldbuis tv weer aangesloten met scart op de Cana Digitaal philips sateliet kastje. Hieruit een andere vraag; nederland 1 staat op 1, nederland 2 op 2 enzovoort. Dan kom ik ineens bij HBO waar ik geen abonnement voor heb maar toch langs moet zappen.Beetje irritant, hoe kan ik die zenders "eruit gooien"?
Moderator ceesv Geplaatst: 6 januari 2014 Moderator Geplaatst: 6 januari 2014 Kastje kopen wat niet Canaldigitaal goedgekeurd en dichtgespijkerd is. Je inlezen ofer frequenties, transponders, parabolen etc. Zelf voor die open ontvanger zenderlijsten inlezen en bewerken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
SIMBAke Geplaatst: 6 januari 2014 Geplaatst: 6 januari 2014 denk dat er ook een verschil is tussen een voor de belgische en een voor de nederlandse markt bestemde medion VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
ronaldsl Geplaatst: 6 januari 2014 Geplaatst: 6 januari 2014 Zaterdag TV gekocht vandaag weer retour..... Scannen ging eigenlijk heel snel maar in de lijst zaten dan geen film1 zenders......ff gegoogled maar niet veel wijzer geworden hoe dit op te lossen. transponders, paraboolen etc gaat boven mn pet. Klaar, terug naar start.... Mn oude beeldbuis tv weer aangesloten met scart op de Cana Digitaal philips sateliet kastje. Hieruit een andere vraag; nederland 1 staat op 1, nederland 2 op 2 enzovoort. Dan kom ik ineens bij HBO waar ik geen abonnement voor heb maar toch langs moet zappen. Beetje irritant, hoe kan ik die zenders "eruit gooien"? Jammer voor jouw dat de TV niet aan bepaalde verwachtingen voldeed. Maar hoe vond je de beeld kwaliteit dan ? Ik vraag dit oprecht...
natte Geplaatst: 6 januari 2014 Geplaatst: 6 januari 2014 beste vrienden heb zaterdag mediontvke in huis en werkt prima c+ cd en zefs c+ telenet. zeer mooi beeld. er zit zelfs blindscan op gewoon de max echt een leuk ding geen smartv maar kom met android tvpc of livetv medion 100 euro heb je dat ook . hier alles medion. zeer goed pc,laptop schaam me niet voor kijk maar een op mediaschop medion duitsland en uw ogen geven de kost neen ben zeer tevereden van medion play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport, tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,
Ericsat Geplaatst: 7 januari 2014 Auteur Geplaatst: 7 januari 2014 @Ronaldsl; Was ook niks mis met de Medion, beeld prima.Alleen het gepruts met zenderlijsten en zo kreeg ik niet voor elkaar.....Ook raar te horen dat ik dus aan die zendervolgorde van Canal Digitaal vastzit op mn philips decoder/sateliet kastje..Zie momenteel ook geen voordeel om een TV met ingebouwde DVB-S te kopen. (behalve dat ik dan maar 1 zapper heb) Heb ik goed begrepen dat je op een tv met DVB-S2 snel kunt zappen? Zoals we dat " voeger" gewend waren toen we alleen TV via de kabel binnenkregen?Neig momenteel naar een TV waar ik via HDMI kabel de sat decoder aansluit.
Moderator ceesv Geplaatst: 7 januari 2014 Moderator Geplaatst: 7 januari 2014 IK heb onder meer een Panasonic plasma tv met ingebouwde satelliet decoder. Deze ondersteunt geen fastscan lijst maar leest alle zenders in een willekeurige volgorde in het geheugen. Een kanaal editor laat mij op de computer eenvoudig de kanalen sorteren en in favorieten lijsten verdelen. Eenmalig een beetje tijd in stoppen en daarna hoef je alleen af en toe wat onderhoud te plegen wanneer er stations van transponder veranderen. Snel zappen gaat bij FTA zenders redelijk snel, bij gecodeerde uitzendingen duurt het iets langer. Een losse satelliet ontvanger verschilt daarbij niet veel van een TV met ingebouwde ontvanger. Ik heb ook losse ontvangers welke via HDMI aangesloten zijn op een scherm, de reden daarvoor is dat er geen tv's zijn die diseqc 1.1 ondersteunen en ik meer als 4 lnb's aangesloten heb. Ook de twin tuner functie waardoor er andere programma's gelijktijdig kunnen worden opgenomen is een voordeel. Op zich is er geen verschil, alleen heb je dan een 2e afstandsbediening nodig. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen