Ga naar inhoud


Prijsstijging Basic+


voodoodoll

Aanbevolen berichten


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

"Bij TV VLAANDEREN zoeken we altijd naar de beste mogelijkheden om uw kijkervaring te verbeteren dankzij een optimalisering van het zenderaanbod en vooruitstrevende technologie. Dit betekent dat we een prijswijziging zullen doorvoeren voor Basic+ van €20,90 naar €22,90 per maand *. Deze prijs vindt u terug op uw eerste aanrekening of domiciliëring die betrekking heeft voor de periode na 1 februari 2014."

Dus eerst een paar zenders laten verdwijnen (syfy en 13th street) én dan na een jaar terug laten komen, noemen ze het zenderaanbod optimaliseren en vinden ze een goed excuse om de prijs te verhogen. Of zouden ze met dat "zenderaanbod optimaliseren" bedoelen op die fta duitse HD & britse Hd zenders, waar ze géén moeite moeten voor doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

"Bij TV VLAANDEREN zoeken we altijd naar de beste mogelijkheden om uw kijkervaring te verbeteren dankzij een optimalisering van het zenderaanbod en vooruitstrevende technologie. Dit betekent dat we een prijswijziging zullen doorvoeren voor Basic+ van €20,90 naar €22,90 per maand *. Deze prijs vindt u terug op uw eerste aanrekening of domiciliëring die betrekking heeft voor de periode na 1 februari 2014."

Dat is een nette omschrijving van de commerciële afdeling om een prijsverhoging te verkopen waar verder geen argumenten voor zijn.

 

Je kan het ook gewoon een aanpassing aan inflatie/gestegen prijzen of hercalculatie van de kostprijs noemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is het zo gegaan de laatste jaren, in deze volgorde :

- prijsverhoging

- zenders geschrapt

- prijs gehandhaafd

- zenders worden terug beschikbaar

- prijsverhoging

 

Een vorige berekening een jaar geleden kwam nog uit in het voordeel van tvv.

Ik zal nog eens opnieuw moeten rekenen...

 

** Berekening gemaakt voor belgacom : als ik tv aan mijn pack toevoeg, moet ik 12 euro meer betalen.

Ik moet dan ook 2 paketten van 5,95 euro bijnemen om de zenders van tvv te hebben.

Geen winst te verwachten met overstap. Enkel moeite.

Interactiviteit vind ik geen reden voor overstap. Dat is enkel een gratis bonus bij bv BGC.

aangepast door haelewyn
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb basic, en dit gaat 1 euro omhoog :

 

Door de toenemende technische kosten zijn we, voor het eerst sinds januari 2009, genoodzaakt de prijs van uw zenderpakket te herzien. Vanaf volgende maand stijgt de prijs van uw pakket met €1 per maand, van €14,90 naar €15,90 per maand. 1

 

in diezelfde mail staat ook het volgende aanbod :

 

 

Krijg 28 themazenders meer voor €1 extra per maand
Tijdens de eerste 3 maanden als u kiest voor Basic+

spacer.gif

Geachte,

Basic+ is het volledige entertainmentpakket met meer dan 90 themazenders boordevol sport, avontuur, muziek, tekenfilms en veel meer!

Van Disney, tot Discovery en van MTV tot Travel Channel HD hebben we de leukste programma's voor de hele familie plus 13 adembenemende hd-kanalen extra!


Wilt u nog meer zenders?
Geniet nu van dit uitzonderlijke aanbod!

Verleng uw abonnement nu met 24 maanden Basic+ en krijg het volledige pakket de eerste 3 maanden voor slechts €1 extra per maand in plaats van €20,90 per maand. 2

dus wat een huichelachtige leugenaars ........ Ze maken reklame met 3 maanden 1 euro extra, en daarna 20,90 euro per maand.

maar zoals ik dat hier lees is dat wel de OUDE prijs van Basic+, niet de nieuwe prijs

wie hier op ingaat zal dus na 3 maand plots zien dat er 2 euro meer per maand zal worden afgeschreven. En opzeggen heeft geen zin meer op dat moment :

 

 

2. Actie onder voorwaarden. Actie geldig tot en met 31.03.2015. Het contract wordt verlengd voor een periode van 24 maanden. Indien u het contract verbreekt vóór het verstrijken van de termijn, bent u het abonnementsgeld tot de afloop van de zesde maand volgend op de inwerkingtreding van het Abonnement verschuldigd. Als u niet ingaat op het aanbod, verandert uw contract in een contract van onbepaalde duur dat u op elk moment kosteloos kunt opzeggen.

ik heb ook eventjes mijn bedenkingen over de opmerking dat indien men NIET op dit aanbod ingaat het contract automatisch wordt omgezet naar een contract van onbepaalde duur (hoewel, elk moment kosteloos op te zeggen is dan wel weer niet negatief).

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook telenet verhoogt zijn prijzen, hoewel niet in deze mate.

Overal wordt het duurder.  Hoewel een opslag van 10% ineens bij TVV wel ineens veel is.

 

Toch zal ik hiervoor niet overstappen naar een ander.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

goe gedaan tvvlaanderen !!, met deze mijn abbo opgezegd,

Meestal is het verstandiger eerst even te bekoelen.

Opzeggen heeft pas zin als je een vergelijkbaar alternatief achter de hand hebt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alles wordt duurder, je verzekering, de bakker, brandstof, belastingen etc.

 

Niets is zo fijn als protesteren dat je die verhogingen niet meer accepteert en weg gaat bij je leverancier,

om daarna tot de ontdekking te komen dat de concurrent ook zijn prijzen verhoogt!

 

Overigens zijn onder meer belastingen en loonsverhogingen de belangrijkste reden voor de prijsverhogingen, ook wel de loon en prijs spiraal genoemd.

Maar wat Eduard07 zegt, gewoon eens even doorrekenen wat op den duur goedkoper is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijs flink omhoog, de kwalitiet echter niet, vandaag hebben we met de SaTLink WS-6932 HD de TVV transponders eens vergeleken met wat buitenlandse providers aanbieden, je broekt zakt zowat af hoe laag hun kwaliteit ligt op de betreffende transponders.

Eigenlijk zou de prijs omlaag moeten voor hetgeen ze aanbieden, ik wil wel iets meer betalen maar dan ook voor meer kwaliteit van het ontvangstsignaal, op deze manier zijn we bedroogen, maar dat is geen nieuws zeker.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

de tijd dat (de meeste)mensen kwaliteit willen is al lang voorbij.

 

Wie luistert er nog naar een CD? (of beter nog naar vinyl)

Alles moet tegenwoordig mp3 zijn.

 

De klasse versterkers kom je ook bijna nergens nog tegen. 

De mensen zijn tevreden met een klein setje waar wat geluid uitkomt, vaak dan ook nog internetradio aan 128kbs of zelfs minder.

 

Als je het beeld vergelijkt met de Duitsers dan is er inderdaad een grot verschil.

Maar hoeveel mensen gaan dit zien?

 

Ik ben nog van de oude stempel, ik hoor graag goede kwaliteit en kan genieten van de beeldkwaliteit van ARD en ZDF.

Maar zo slecht is de kwaliteit toch niet van TVV, uitgezonderd dan een paar zenders zoals TVorange en de gewone Discovery.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meten is weten, de SD vlaamse zenders zijn op een voor ons zwakke tp te ontvangen en de meetresultaten bevestigen dat er voldoende signaalsterkte is , echter de signaalkwalitiet is onder de maat, de vlaamse HD zenders bevatten geen echte HD kwalitiet, eerder een gehalveerde HD, die bij een vergelijk met de britse en duitse zenders door de mand valt.

Ze maken dus geenzins waar wat ze in hun publiciteit beweren, ga maar eens op de TVV website zien welke termen men gebruikt en hoe goed het wel zou zijn.

"U krijgt te maken met het beste HD aanbod in Belgie", nou daar wacht ik al lang op, het is er helaas nooit van gekomen, maar het wordt nog maar eens duurder, de logica is ver zoek.

Ah, alle reclame is bedrog, helaas doet iedereen er aan mee.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...