Ga naar inhoud


Prijsstijging Basic+


voodoodoll

Aanbevolen berichten


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

 

 prijs van het kabelabonnement verschilt naargelang je woonplaats.

 

Dat is zo tot 31/12/2013.

 

Vanaf 1 januari 2014 is het overal gelijk.

 

Hier in de streek komt er dus een dikke 2 euro bij voor het kabelabonnement.

 

Trouwens Belgacom tv, internet en telefonie vind je bij Scarlet al voor 39,00 euro per maand.

Jammer van de 99 Euro installatie kosten, anders had ik voor 2 euro per maand extra Belgacom tv erbij.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens Belgacom tv, internet en telefonie vind je bij Scarlet al voor 39,00 euro per maand.

Jammer van de 99 Euro installatie kosten, anders had ik voor 2 euro per maand extra Belgacom tv erbij.

 

 

Klopt wat de prijs betreft.  Alleen spijtig dat het beeld niet om naar te kijken is  Althans bij mijn dochter op een op Philips TV toch.

Heb al geprobeerd de TV beter in te stellen, maar er is geen verbetering te vinden.

 

Tevens moet een een goed VDSL lijn hebben.  En niet iedereen in Vlaanderen heeft een goede VDSL verbinding op een korte afstand van de Centrale (of schakelbox).  Bij mij is dit nu 6,4 km, wat resulteerd in een vrij trage VDSL lijn waardoor er slechts 1 TV kanaal tegelijk kan aangeboden worden (Of 2 SD kanalen).  En dit is onvoldoende.

 

Zodus, niet iedereen kan dit gebruiken.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zijn prijs en investering niet waard, bij familie hebben dit in huis gehaald, wanneer men in in 2 kamers BGC tv kijkt, is het vrijwel niet meer mogelijk met 1 pc te surfen, alles wordt dan retetraag, en frustraties alom daar.

 

Wellicht komt er een wok aan, maar of TVV daar zal komen, is gezien hun laatste acties erg twijfelachtig .

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ja, zijn prijs en investering niet waard, bij familie hebben dit in huis gehaald, wanneer men in in 2 kamers BGC tv kijkt, is het vrijwel niet meer mogelijk met 1 pc te surfen, alles wordt dan retetraag, en frustraties alom daar.

Dat probleem heb ik wel niet, modem traint in op 70 Mb/s, dus dat lukt wel.

 

Verder betaal ik TVV altijd één jaar vooruit in november.

Dus een eventuele prijsaanpassing in het begin van het jaar, gebeurt dan ook pas 10 maanden later.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een ander forum staat onderstaande quote van Webcare, ivm de vragen omtrent de prijsverhoging en wanneer deze ingaat.

 

Wellicht dat onderstaande verhelderend is;

1. De wetgeving in België is de volgende: tijdens de contractduur mag de prijs van het contract niet aangepast worden.
2. Een prijsverhoging moet minstens 1 maand op voorhand schriftelijk (per mail of per brief) meegedeeld worden
3. Klanten betalen bij TV VLAANDEREN pas vanaf de 1e van de maand volgend op hun inschrijving/upgrade.

Dit betekent dus dat voor veel klanten de prijsstijging niet ingaat op het moment van aankondiging van de prijsstijging (in deze bvb de prijsstijging van Basic bij TVV die reeds begin dit jaar heeft plaatsgevonden), maar gedurende de 24 maanden die volgen op deze prijsstijging.

De prijsstijging van Basic+ start op 1 februari 2014. Dit betekent dat alle klanten die intekenen voor dit pakket vanaf 1/1/14 de nieuwe prijs vermeld krijgen, want zij betalen pas vanaf de 1e van de volgende maand (1/2/14 dus).

Alle klanten die nog intekenen voor het Basic+ abonnement voor 31/12/13 zullen dit pakket nog krijgen voor de oude prijs gedurende hun volledige (nieuwe) contractperiode.

In het geval van een upgrade met een verlenging van 24 maanden zullen ze deze dus nog krijgen voor de prijs van 20.90 voor de komende 24 maanden.

 

 

Lijkt me duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altijd zuur om meer te moeten gaan betalen voor iets waar je al niet tevreden over bent (gemis Vlaamse-HD zenders, om de haverklap teletekst-ondertiteling problemen, beperkte beeldkwaliteit, slechte communicatie).

Maar het is bij Telenet (geldwolven) en Belgacom (kwaliteit) ook wat.

Indien in alleen was deed ik verder met nog enkel gratis DVB-T.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien in alleen was deed ik verder met nog enkel gratis DVB-T.

 

 

 

Wel mijn zoon die alleen is, doet juist dat.

Hij vraagt mij wel sommige programma's op te nemen.  Die copieert ie dan op een portable HDD.

(zal ook wel niet mogen).

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

DVB-T + hopen FTA zenders via satelliet, dat is voor mij DE combinatie! Want een goed profiel (lees snelheid) krijgen bij BGC heeft te veel weg van een kansspel...

aangepast door wied

sony 50W656A, comag SL100HD pvr, triax 88 cm voor astra 1, 2, en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...