arsat Geplaatst: 27 december 2013 Geplaatst: 27 december 2013 De zenders SyFy en 13th Street verspringen sinds hun terugkeer continu van beeldformaat (beeld wordt enkele seconden smaller). Dit is uitermate storend. Is of komt hier een oplossing voor? (Er zijn vele mensen die er last van hebben) VuPlus SoloSE2 met OpenPLIGilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotorLocatie: 6.0E, 51.5N
Moderator ceesv Geplaatst: 27 december 2013 Moderator Geplaatst: 27 december 2013 Het is mij niet opgevallen, en ik kijk regelmatig 13th street. Maar ik kan mij voorstellen dat je het beeldformaat vast kunt zetten zodat je er geen last van hebt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mebo870 Geplaatst: 27 december 2013 Geplaatst: 27 december 2013 Dat is al weken zo, en het beeld vastzetten helpt voor geen meter. En dan maar l*llen over hun vooruitstrevende technologie en optimalisering. The key to happiness. Stay away from idiots
guppje29 Geplaatst: 27 december 2013 Geplaatst: 27 december 2013 Is dat tijdens de reclames en pauzes? Ik heb dat namelijk vaker gezien ook bij RTL lounge en RTL Crime en dan bij UPC. Dus denk dat het in de aanleverings signaal zit. 1 DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
cookie Geplaatst: 27 december 2013 Geplaatst: 27 december 2013 Hij heeft gelijk, op Syfy gebeurd dit om de 5 a 10 minuten. voor een seconde Verspringt het beeld even naar 4:3 (balken aan de zijkant en samengeknepen beeld dus). Misschien als je ontvanger staat ingesteld zodat 4:3 gestretched word naar 16:9 (de foute instelling dus) dat je het niet merkt. Als de ontvanger staat op 16:9 beeldscherm en 4:3 materiaal als letterboxed weergeven moet je er volgens mij ook last van hebben. Foute instelling van CD en TVV volgens mij die ze maar niet oplossen
Moderator ceesv Geplaatst: 27 december 2013 Moderator Geplaatst: 27 december 2013 Waarom zou CD elke 5 minuten de instelling even veranderen? Heb je ze al een mailtje gestuurd met je klacht? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
arsat Geplaatst: 27 december 2013 Auteur Geplaatst: 27 december 2013 Nee, heb dat in het verleden met andere problemen wel eens geprobeerd, maar dat is slecht voor je humeur en bloeddruk... VuPlus SoloSE2 met OpenPLIGilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotorLocatie: 6.0E, 51.5N
Moderator ceesv Geplaatst: 27 december 2013 Moderator Geplaatst: 27 december 2013 De zenders SyFy en 13th Street verspringen sinds hun terugkeer continu van beeldformaat (beeld wordt enkele seconden smaller). Dit is uitermate storend. Dit is niet slecht voor je humeur en bloeddruk? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 27 december 2013 Geplaatst: 27 december 2013 Ook natuurlijk, maar bellen kost geld en is nutteloos. De helpdesk heeft alleen standaard antwoorden en die worden dan ook braaf opgelezen als je belt. Vult u rustig aan !!!
Moderator ceesv Geplaatst: 27 december 2013 Moderator Geplaatst: 27 december 2013 Maar een mailtje, zoals ik voorstelde is toch kosteloos? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Johan45 Geplaatst: 27 december 2013 Geplaatst: 27 december 2013 Voordat je antwoord hebt ben je weer een paar dagen verder, en dat is ook slecht voor de bloeddruk. Bovendien krijg je dezelfde standaard antwoorden als van de telefonische helpdesk. Meestal krijg je als antwoord dat de klacht onbekend is. Kan je dus niets mee.. Vult u rustig aan !!!
Moderator ceesv Geplaatst: 28 december 2013 Moderator Geplaatst: 28 december 2013 Ik heb de afgelopen avond inderdaad het kort (1 sec.) verspringen van de beeldbreedte meerdere malen kunnen waarnemen, voor die tijd was het mij niet opgevallen. Kennelijk hapert er ergens in de aanvoer iets. Ik kijk op dit moment op een Panasonic Plasma met ingebouwde sat.tuner. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
alias haha Geplaatst: 29 december 2013 Geplaatst: 29 december 2013 heb er hier met een samsung lcd en vuduo² geen last van, alleen bij de reclames You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Tonskidutch Geplaatst: 29 december 2013 Geplaatst: 29 december 2013 de mixed content betreffende resolutie en beeld verhouding 4:3 en 16:9 is bij reclame (waarom reclame op paytv) evident. dat echter tijdens een film die "beeldbreedte" wisselt is een fout van de provider en/of zijn aangeleverde upstream -> hier is de provider in gebreke. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Johan45 Geplaatst: 29 december 2013 Geplaatst: 29 december 2013 Ik heb er een avond aan opgeofferd om 13th street te kijken. Probleem zoals hierboven omschreven heb ik niet kunnen ontdekken. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen