Ga naar inhoud


Verspringen beeldbreedte, o.a. 13 th street


arsat

Aanbevolen berichten

De zenders SyFy en 13th Street verspringen sinds hun terugkeer continu van beeldformaat (beeld wordt enkele seconden smaller).

Dit is uitermate storend. Is of komt hier een oplossing voor? (Er zijn vele mensen die er last van hebben)

VuPlus SoloSE2 met OpenPLI
Gilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotor
Locatie: 6.0E, 51.5N

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het is mij niet opgevallen, en ik kijk regelmatig 13th street.

Maar ik kan mij voorstellen dat je het beeldformaat vast kunt zetten zodat je er geen last van hebt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft gelijk, op Syfy gebeurd dit om de 5 a 10 minuten. voor een seconde Verspringt het beeld even naar 4:3 (balken aan de zijkant en samengeknepen beeld dus). Misschien als je ontvanger staat ingesteld zodat 4:3 gestretched word naar 16:9 (de foute instelling dus) dat je het niet merkt. Als de ontvanger staat op 16:9 beeldscherm en 4:3 materiaal als letterboxed weergeven moet je er volgens mij ook last van hebben. Foute instelling van CD en TVV volgens mij die ze maar niet oplossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarom zou CD elke 5 minuten de instelling even veranderen?

Heb je ze al een mailtje gestuurd met je klacht?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De zenders SyFy en 13th Street verspringen sinds hun terugkeer continu van beeldformaat (beeld wordt enkele seconden smaller).

Dit is uitermate storend.

Dit is niet slecht voor je humeur en bloeddruk?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar een mailtje, zoals ik voorstelde is toch kosteloos?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb de afgelopen avond inderdaad het kort (1 sec.) verspringen van de beeldbreedte meerdere malen kunnen waarnemen, voor die tijd was het mij niet opgevallen.

Kennelijk hapert er ergens in de aanvoer iets.

Ik kijk op dit moment op een Panasonic Plasma met ingebouwde sat.tuner.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb er hier met een samsung lcd en vuduo² geen last van, alleen bij de reclames

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

de mixed content betreffende resolutie en beeld verhouding 4:3 en 16:9 is bij reclame (waarom reclame op paytv) evident.

dat echter tijdens een film die "beeldbreedte" wisselt is een fout van de provider en/of zijn aangeleverde upstream -> hier is de provider in gebreke.

 

ciao

I'm In LOve With A German Filmstar

Sunscreem

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...