mebo870 Geplaatst: 29 december 2013 Geplaatst: 29 december 2013 Dat sommigen het niet opmerken zal wel komen doordat hun toestel een langere reactietijd heeft op omschakeling. The key to happiness. Stay away from idiots
Gast Mimisiku Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 Bij mij ook heel regelmatig 'klapperen' van het beeld. Zit niet alleen in de reclame blokken, maar gewoon door de normale uitzending heen. Best wel storend, maar mijn vrouw is erg blij met 13th Street vanwege Monk en Columbo. We nemen het maar op de koop toe..
Kabeltje87 Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 De fout is wel onregelmatig. In sommige uitzendingen zie je het om de 10 minuten (ongeveer). Andere programma's lopen foutloos. Kan er voorlopig geen regel in ontdekken. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Moderator ceesv Geplaatst: 30 december 2013 Moderator Geplaatst: 30 december 2013 Dat is ook wat ik er van merk, sommige avonden kan ik het niet ontdekken, soms elke 10 minuten. Het is zeer kort, zelfs veel minder als een seconde. Wanneer je er niet van weet en er niet op let zou je het zelfs helemaal niet opvallen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 Best wel storend, maar mijn vrouw is erg blij met 13th Street vanwege Monk en Columbo. We nemen het maar op de koop toe.. juist gisteren weer eens Columbo gekeken, gewoon lachwekkend hoe snel RTL Group SA dit technisch probleem oplost... Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
arsat Geplaatst: 31 december 2013 Auteur Geplaatst: 31 december 2013 (aangepast) Het lijkt wel of er een soort automatische insteller op zit. Het verspringen gebeurt vaak als er veel lange vertikale rechte dingen in beeld zijn die weinig bewegen. (zoals bomen, hekken e.d.) Columbo had het probleem trouwens nu al lang opgelost... 31 december 2013 aangepast door arsat VuPlus SoloSE2 met OpenPLIGilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotorLocatie: 6.0E, 51.5N
Tonskidutch Geplaatst: 31 december 2013 Geplaatst: 31 december 2013 en had die hele kliek bij CanalDIGITAAL gearresteerd Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Johan45 Geplaatst: 1 januari 2014 Geplaatst: 1 januari 2014 Alleen de hoofdschuldige op directie niveau toch.. Maar ik heb het probleem verspringen nu ook gezien op Syfy. Vult u rustig aan !!!
ReneBee Geplaatst: 1 januari 2014 Geplaatst: 1 januari 2014 Ik zie het probleem bij 13th Street via Digitenne ook.Lijkt me eerder een fout in dce WSS insertt bij 13Th Street. René.
henkie73 Geplaatst: 1 januari 2014 Geplaatst: 1 januari 2014 ik heb er op een samsung tv geen last va, maar op mijn lg heb ik het ook. ik denk dat het meer ligt aan de tv, wat zijn norm is om voor het overschakelen.. gr. henk beste wensen nog. helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
arsat Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Geplaatst: 2 januari 2014 Natuurlijk ligt het niet aan de TV. Als het uitgezonden signaal in orde zou zijn, schakelt de TV ook niet om... VuPlus SoloSE2 met OpenPLIGilbertini OP100L 100cm - MTI AP82-XT2N twin LNB - DG380 rotorLocatie: 6.0E, 51.5N
Moderator ceesv Geplaatst: 2 januari 2014 Moderator Geplaatst: 2 januari 2014 Er zijn ondertussen nogal wat rapporten van verschillende merken TV's en ook settop boxen waarbij dit verschijnsel optreedt. En dan alleen bij de genoemde zenders. Ook andere providers kampen op deze zenders met dit probleem. .Je mag zelf de conclusie trekken waar de fout te zoeken is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
SIMBAke Geplaatst: 2 januari 2014 Geplaatst: 2 januari 2014 Dat sommigen het niet opmerken zal wel komen doordat hun toestel een langere reactietijd heeft op omschakeling. ik denk eerder snellere reactietijd als je een tv hebt met trage reactietijd merk je het , anders niet imo VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Moderator ceesv Geplaatst: 2 januari 2014 Moderator Geplaatst: 2 januari 2014 Dat is maar hoe je het bekijkt. Bij een verandering van het beeldbreedte signaal zal een langzaam reagerende tv eerst een seconde wachten alvorens om te schakelen. Is de fout informatie korter als een seconde gebeurt er niets. Een snel reagerend scherm zal een foute breedte informatie meteen volgen en kort heen en weer schakelen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen