hvrossum Geplaatst: 27 december 2013 Geplaatst: 27 december 2013 Heeft er iemand ervaring met het satelliet signaal via het stopcontact te laten gaan, ipv een COAX? Ik zag dat Devolo een oplossing heeft maar die is helaas alleen voor de Duitse en Oostenrijkse markt. Harry
Tonskidutch Geplaatst: 27 december 2013 Geplaatst: 27 december 2013 (aangepast) en waar staat dan die ontvangstschotel? geloof der niets van je kunt wel een andere receiver zijn tuners gebruiken ( V-tuner) import bouqets op de tweede satelliet receiver (enigma2 modern image) maar dat is een snel netwerk in huis hebben LAN 1000 Mbit ciao een "stream" van een andere satelliet tuner gebruiken via ethernet / LAN enkel mogelijk met de nieuwste enigma2 images dus linux receivers die open embedded te configureren zijn dat is dus niet het satelliet signaal zelf maar de reeds ontvangen signalen gedemuxed als stream gebruiken DLAN is niet snel genoeg in de meeste gevallen, en duurder dan LAN 27 december 2013 aangepast door Tonskidutch Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
hvrossum Geplaatst: 27 december 2013 Auteur Geplaatst: 27 december 2013 De schotel staat bij mij in de tuin en waarschijnlijk is de coax kabel in de grond kapot. Snel netwerk in huis hebben, ik gebruik nu op bepaalde plekken DLan500 devices van Lenovo en dat werkt perfect. Verder kijk ik Netflix over een 2Mb internet verbinding (want waar ik woon krijg je van niemand meer bandbreedte) en dat werkt ook goed.
Tonskidutch Geplaatst: 27 december 2013 Geplaatst: 27 december 2013 dan moet toch echt die coax vervangen worden... maar meten is weten misschien is enkel de schotel uit het lood (door storm) op een andere manier het HF signaal van de LNB's transporteren naar satelliet receiver is niet haalbaar. ciao Traces Of You Anoushka Shankar, Norah Jones
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen