Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb bij een vriend VTI 6.05 op zijn ontvanger geïnstalleerd. De ontvanger heeft zijn eigen harde schijf maar is ook aangesloten op een Nas. met de share map VU. het opnamepad gaat standaard naar de NAS. ik ben gewent van andere images dat hij onthoud naar welke locatie je het laatst als je naar een opname hebt gekeken. bij VTI 6.05 welke als image voor mij nieuw is, lijkt het niet zo te zijn. hij gaat steeds weer automatisch terug naar hdd/movie als je op de knop van opnames drukt op de AB. je moet dus steeds weer handmatig de map op de nas selecteren. hoe kan ik dit vastzetten in VTI?

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst: (aangepast)

zonder de gegevens hoe die gemount is kan ik niet veel erover zeggen

(bijvoorbeeld door ons de inhoud van /etc/enigma2/automount.xml te laten zien)

behalve dat als die gemount is, dat dan een officiele shutdown en boot de instellingen opslaat en implementeert bij boot

ciao

aangepast door Tonskidutch

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

ik maak een cifs mount via de netwerkbrowser e doe verder niks anders dan dat ik het gewent ben in open pli en vroeger newnigma. maar vti lijkt mijn voorkeuze voor de nas om naar opgenomen programma' s te kijken niet te willen vasthouden. ik moet steeds dubbelkliken op de knop van de ab om de locatie van opgenomen bestanden te wijzigen van hdd/movie naar de nas.

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Geplaatst:

heb nog nooit hoeven aanpassen met de standaard opname lokatie /media/hdd

bij gebruikers met een interne hdd moet de mountpoint voor de NAS /media/net zijn

dan werkt alles gewoon

ciao

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...