SIMBAke Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Geplaatst: 2 januari 2014 sata kabel en voedng combi VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Gast Mimisiku Geplaatst: 3 januari 2014 Geplaatst: 3 januari 2014 Zie nog steeds geen foto van het moederbord van de GigaBlue! Zonder die foto kan ik er niets zinnigs van zeggen. De SATA aan de HDD kant is altijd gelijk. Het gaat om de aansluitkant aan het mammaboard van de GigaBlue.
VluggeW Geplaatst: 3 januari 2014 Geplaatst: 3 januari 2014 Hallo, Bovenstaande kabel gaat niet passen. Snap niet waarom die geen contact legt met een dealer. Zal hem rond een 10 euro kosten maar dan heb je wel de orginele kabel. Greetz
Gast Mimisiku Geplaatst: 3 januari 2014 Geplaatst: 3 januari 2014 Ik heb mijn best gedaan! Als de TS geen foto plaatst kan ik er weinig meer aan doen. Dan moet hij het maar via de leverancier gaan uitvechten..
SIMBAke Geplaatst: 3 januari 2014 Auteur Geplaatst: 3 januari 2014 ik heb geprobeert een foto te plaatsen maar ik heb geen idee waarom het niet lukt VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 3 januari 2014 Auteur Geplaatst: 3 januari 2014 hopelijk nu VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
muppet Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 Niks spannends aan 1 sata kabel en 1 verloop voeding - sata voeding vast betere naam voor. Als je ze per stuk koopt moeten ze te koop zijn. Kun je ze niet vinden pm me maar dan stuur ik een link van een webshop. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
fdm Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 Ik heb 6 maanden geledenen een Gigablue Quad recever gekocht. Alle kabels voor de HDD zaten erbij. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Gast Mimisiku Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 En anders heb ik er zat van liggen... Is i.d.d. Gewoon een standaard PC setje....
satencom Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 De data kabel is een standaard sata kabel, maar de voeding aan sluiting op het moederbord lijkt mij toch niet een standaard connector Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Mimisiku Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 Ja hoor die zijn standaard voor PCB montage. Op de Pc zit die al op de voeding geleverd... Dus op de PC zie je de standaard SATA connector...
SIMBAke Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Geplaatst: 4 januari 2014 de voeding is veel kleiner dan een standaard kabel de gewone vind ik wel maar met die kleine voeding aansluiting niet VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
muppet Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Past die van een 1,44 inch floppy drive er niet in ? Zo ja even wat knippen en plakken en je hebt een voedingskabel vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
satencom Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Lijkt er inderdaad op, maar of hij past? ,hij is bestellen bij de importeur €12,50 heb ik gelezen op ander forum Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Mimisiku Geplaatst: 5 januari 2014 Geplaatst: 5 januari 2014 Nee. Het is een PBC Amphenol connector. Die is iets kleiner dan de 1.44 Connector
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen