Ga naar inhoud


Welke quad LNB?


Sharky1

Aanbevolen berichten

Ik ga binnenkort mijn bi bigsat installeren en wil daar 4 x Venton quad lnb's voor gebruiken. Astra 1,2,3 en Hotbird. In de testen komt deze lnb zeer goed uit de bus zelfs met regen. Nu lees ik in dit forum de ervaring van iemand die deze lnb afraadt zeker onder regenomstandigheden.

Ik weet het niet meer. Wat is een goede quad die compact genoeg is om de 4 satellieten te kunnen ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Blackeyes, jammer dat je reactie op mijn gerichte vraag zo ongenuanceerd is. Wanneer je slechte ervaringen met deze LNB hebt dan is het handig dat toe te lichten zodat de vraagsteller daar iets mee kan. Zou je jouw ervaringen met deze LNB van Venton nader willen toelichten?

 

Op de Duitse site van Testberichte.de staat een test van deze LNB en de score is "Sehr gut"(1.0). Zeer goed signaal en prima ontvangst bij regen. Ook de reacties van gebruikers zijn zeer positief op één na. Op basis van deze gegevens moet Venton een goede LNB zijn dus ben ik benieuwd waarom de aanschaf van deze LNB "geld op straat gooien" zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze zelf erop gehad  (4 stuks) op een 88 triax en zelfs met een paraplu erboven viel me  tijdens een regenbui het beeld weg na ong 2 weken na een aantal regenbuien heb ik ze zeer snel erafgehaald en vervangen door inverto black ultra's en sindsdien nooit meer problemen

 

ik zou zeggen: probeer en test ze uit dan horen en zien we hier op het forum wel van je of je beeld houd tijdens een regenbui

 

zie foto  oude situatie van mij

post-62112-0-40615100-1388314691_thumb.jpg

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...