Original Geplaatst: 28 december 2013 Geplaatst: 28 december 2013 Hallo, Bestaan er bij de satelliet aanbieders ook alles in 1 pakketten zoals bij Ziggo etc? Kent iemand heel populaire pakketten die je vanuit NL wel kunt abonneren?
DIGIWIEW Geplaatst: 28 december 2013 Geplaatst: 28 december 2013 volgen mij heeft alleen c+ zoiets kijk even op hun site Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Mojo Geplaatst: 29 december 2013 Geplaatst: 29 december 2013 Dat gaat bij C+ niet lukken. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Original Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Geplaatst: 30 december 2013 Dat gaat bij C+ niet lukken. Hoezo niet? Ik bedoelde dit soort pakketten: http://www.canaldigitaal.nl/alles-in-1/ Misschien heeft iemand hier een dergelijk buitenlands interessant pakket?
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 je zit vast aan je provider... die geeft geen buitenlandsche pakketten door! misschien ooit als de Europese Kabelmarkt open gaat (zoals de energie markt open moest voor de eu binnenmarkt) ciao ciao O What A Night Heidi Parton , Dolly Parton
Original Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Geplaatst: 30 december 2013 je zit vast aan je provider... die geeft geen buitenlandsche pakketten door! misschien ooit als de Europese Kabelmarkt open gaat (zoals de energie markt open moest voor de eu binnenmarkt) ciao ciao Nee, het gaat niet om de kabelpakketten zoals op de site boven aangegeven, mijn vraag is of dit soort pakketten ook voor satellietontvangst bestaan zoals bij canaal digitaal en of ze in NL te abonneren zijn. Ik heb net ook een site gevonden, daar kun je engelse SKY pakketten abboneren wanneer je in BE of in NL woont. Ik zoek dus alles in 1 pakketten aangeboden door satellietproviders en in NL of BE te verkrijgen.
Moderator ceesv Geplaatst: 30 december 2013 Moderator Geplaatst: 30 december 2013 Heb je hier al gekeken? http://www.canaldigitaal.nl/ Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Oplossing DIGIWIEW Geplaatst: 30 december 2013 Oplossing Geplaatst: 30 december 2013 ik denk wat jij wild niet haalbaar is voor het internet deel dan daar de schotel abbo s wel kunt krijgen maar het internet dan wel telefoon is volgens mij alleen mogelijk in het land zelf internet gaat meestal via een moden in het geval van sky via de sky+box maar die moet je dan via je telefoon aansluiting aansluiten op de landlijn vaste lijn dus niet te doen hier Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Original Geplaatst: 30 december 2013 Auteur Geplaatst: 30 december 2013 Heb je hier al gekeken? http://www.canaldigitaal.nl/ Ja! Gevonden en precies dat wat ik zoek. TV, Internet via Satelliet en Bellen. Schiet me nu zelf te binnen dat bellen alleen via een buitenlandse provider kan wanneer ook dit daadwerkelijk via satelliet zou gaan. Dit is dus het enigste alles in 1 pakkett wat je in NL voor satelliet kunt abonneren. http://www.canaldigitaal.nl/alles-in-1/ Toch iedereen bedankt voor het meedenken!
Moderator ceesv Geplaatst: 30 december 2013 Moderator Geplaatst: 30 december 2013 Voor alle duidelijkheid, internet en bellen gaat via bestaande kabelverbindingen naar je huis, niet via satelliet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Wimo01 Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 Ik heb ook de indruk dat topic starter er van uitgaat om dit pakket in het buitenland te ontvangen. Wat niet gaat natuurlijk. Wimo01 Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2 / 23.5 / 13 / LG 49inch 4K Belgie : TVV abo. AIO met basic+ / VU+ Zero 4K DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88 /19.2 / 23.5 / 13 / LG 55LA6908
gors Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 maar waar in Vlaanderen heel wat providers gratis bellen in de daluren +we aanbieden is dit bij TVV (waarschijnlijk ook CD) NIET het geval wat het in feite zeer duur maakt.
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 - internet kun je enkel via een nationale provider abonneren op koper van telefoonlijn of koper van coaxkabel of tooway via schotel - bellen kun je enkel via een nationale provider abonneren op koper van telefoonlijn of koper van coaxkabel of tooway via schotel met sipp - tv pakketten kun je enkel via een nationale provider abonneren op koper van telefoonlijn of koper van coaxkabel niet met tooway sky kun je niet abonneren in nederland (danwel het is een stroman in het buiitenland met je creditcard gegegevens) buitenlandsche zender pakketten kun je dus eigenlijk nooit legaal abonneren de combinatie pakketten zijn DUS voorbehouden aan de nationale providers die geen buitenlandsche zenderpakketen aanleveren O What A Night Heidi Parton , Dolly Parton
DIGIWIEW Geplaatst: 30 december 2013 Geplaatst: 30 december 2013 ik noemde sky als voorbeeld voor de uk en italie en dld - internet kun je enkel via een nationale provider abonneren op koper van telefoonlijn of koper van coaxkabel of tooway via schotel - bellen kun je enkel via een nationale provider abonneren op koper van telefoonlijn of koper van coaxkabel of tooway via schotel met sipp - tv pakketten kun je enkel via een nationale provider abonneren op koper van telefoonlijn of koper van coaxkabel niet met tooway sky kun je niet abonneren in nederland (danwel het is een stroman in het buiitenland met je creditcard gegegevens) buitenlandsche zender pakketten kun je dus eigenlijk nooit legaal abonneren de combinatie pakketten zijn DUS voorbehouden aan de nationale providers die geen buitenlandsche zenderpakketen aanleveren Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen