Ga naar inhoud


Is mijn ontvanger nog wel geschikt voor CD HD?


JurgendeB

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Dit is mijn eerste post op dit forum, dus alvast mijn excuses als ik iets niet goed doe.

 

Mijn probleem is als volgt:

Ik had een Philips DSR222 op een oude TV aangesloten en dit werkte prima, echter bij het opknappen van mijn "kantoor" heb ik ook maar een nieuwe TV aangeschaft. Helaas had de DSR geen HDMI aansluiting en is deze ook niet HD, maar dat gaf niet zoveel. Na enige tijd begon dit toch te irriteren en zag ik op MP een Maxdigital 225 combo ontvanger voor een heel klein prijsje. Deze heb ik opgehaald, nieuwe firmware er ingezet en zenders laten zoeken. Nou vind dit apparaat wel de SD zenders en ik zie ook wel zenders via de Astra 3, maar bijvoorbeeld niet de "nederlandse" zenders. Het beeld blijft zwart of geeft aan dat het signaal te zwak is. CD ondersteund dit apparaat niet en wil me gelijk een nieuwe aansmeren, echter niet voor de prijs die ik op MP heb betaald. :-)

 

Is er iemand die nog met een Maxdigital 225 combo kijkt en mij verder kan helpen of had ik beter mijn geld aan een krat bier kunnen besteden en hiermee mijn SD beeld weer scherp kunnen maken?   

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Goedemorgen allemaal,

 

Wat een reacties zo op de vroege morgen.

Ik heb een Duo-quad LNB en op de andere decoders in het huis heb ik bv ook Fox sports. De kaart geeft in de andere ontvangers ook de HD kanalen door, dus dat lijkt wel goed te zitten.

Ik kan wel LTC (iets Spaans) Das Erste, WDR, beierse nogwat, SWR, Einsfestival HD alt, VH1, VH1 Classic ontvangen.

De firmware is 1.19 (jul 3 2009), H/W 1.00, Boot 1.00, CH versie F012 + STD001

 

Hopelijk kan iemand hier iets mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lijken mij geen A2 zenders, diseqc wel ingesteld?

Dat heb je goed gezien. Zijn alle A1 zenders. Dus zijn diseqc staat voor A1 goed ingesteld ;)

Nu nog de diseqc voor A3 goed instellen.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Transponder toevoegen aan de Astra 3 transponderlijst?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...