hansputters Geplaatst: 28 december 2013 Geplaatst: 28 december 2013 (aangepast) Het gebeurt niet dikwijls maar toch met enige regelmaat: na enkele uren in de radiomodus schakelt de box quasi uit zich zelf naar een willekeurige tv zender..... Image: Dream Experimental 2.0 van 14 december (nieuw geflashed), behalve de Emailclient alleen de standaard ingebakken plugins Zenderlijst: zelf gemaakt met Dreamboxedit Is dit het naderend einde van de tweejarige doos? (voeding o.i.d.?) Wat denken jullie? 28 december 2013 aangepast door hansputters
wortellica Geplaatst: 28 december 2013 Geplaatst: 28 december 2013 (aangepast) vreemd hier geen last van iig laatste van gister erop staan oe2.0 gp3.2 geen epg of timer of iets? 28 december 2013 aangepast door wortellica
hansputters Geplaatst: 28 december 2013 Auteur Geplaatst: 28 december 2013 Bedankt voor je reactie! Nee, heb ik er allemaal niet op staan. (CCcam heb ik in map etc geplaatst en hernoemd naar dcccam dus geen reden voor GP3=onnodige belasting?)
wortellica Geplaatst: 28 december 2013 Geplaatst: 28 december 2013 (aangepast) ccam doe ik via de onestepplugin en gp3.2 is voor de leuke skins etc draait op de 7020hd als de 8000 als een zonnetje alleen de usb dvb t stick nog 28 december 2013 aangepast door wortellica
wortellica Geplaatst: 28 december 2013 Geplaatst: 28 december 2013 Probeer het eens met deze OneStep Cam Feed Installer.rarOneStep_GP3_Cam_Feed.rar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen