Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ik heb het probleem gelezen over het telkens overnieuw opstarten van de vu duo

ik heb toen de bekende elco c 807 vervangen

maar de box doet nog steeds het zelfde weet iemand wat dan het probleem kan zijn

soms doet die het even en dan plotseling gaat die starting aangeven en blijft die hangen

ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft ik baal hier echt van

mvg johan hazekamp

post-53131-0-49246800-1388321054_thumb.jpg

Geplaatst: (aangepast)

Staat er openpli 4.0 op en heb je de Auto Shutdown plugin geinstalleerd? Als dat het geval is, gooi die er eens af, helpt dat niet dan opnieuw flashen en zonder plugins de zaak even aanzien. Op een ander forum wordt er een gelijkluidend probleem beschreven met als eerste advies; pugin eraf en/of opnieuw flashen.

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

Geplaatst: (aangepast)

Gebruiker Lemming plaatste ooit deze foto:

post-30811-0-15100700-1350610540.png

Het lijkt mij nuttig te gaan meten of deze spanningen ook daadwerkelijk aanwezig zijn. Het is tot nog toe niet vaak voorgekomen, maar het is niet onmogelijk dat er een andere elco stuk is. De C807 bedient de middelste spanningsregelaar. De andere spanningsregelaars hebben gelijksoortige elco s.

aangepast door Zuppelan
Geplaatst:

nog steeds het zelfde verhaal

heb met een usb stick nieuwe software erop gezet maar helaars heeft dit niet geholpen

weet iemand wie de nederlandse importeur is dan dan ik die een e mail stuuren over dit probleem

mvg johan

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...