Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op dit moment heb ik mijn twee ET9000's draaien op Openpli 3.0 maar al langere tijd is versie 4.0 ook beschikbaar.

Is het de moeite waard om over te gaan naar 4.0 of kan ik beter nog op versie 3.0 blijven?

Geplaatst:

Dat is een eigen besluit! OpenPli 4.0 is gewoon een naamswijziging van de build gewoon gebaseerd op OpenPli 3..

Geplaatst:

De bouwserver bouwt het toch.... Maar op een gegeven moment zal 3.0 stoppen.... Eigenlijk hadden we openpli4 nu al 4.1 of 5 kunnen noemen want via de upstream-next is de oe inmiddels nogmaals gemoderniseerd.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Zag het bij de update van 23 december l.l. Een hele berg kernel bestanden die 'normaal' niet meekomen tijdens de update. Iets van 102 pakketten i.p.v. 28..

Geplaatst:

Bij mij op de ET9500 zit nog OpenPli 3.0 en op de ET4000 boven zit al OpenPli 4.0 beide werken probleemloos, zelfs de verbindingen onderling via het netwerk gaan goed. Ik zie ook weinig verschil tussen de 3.0 en 4.0. Misschien dat ik binnenkort op de ET9500 ook 4.0 zet.

Hybride VU+Duo2 met Dual DVB S2 en Dual DVB T2/T/C - OpenPLi 4.0 - Philips 43PUK7100/12 Ambilight, Android en Netflix - Onkyo TX-NR 646
Hybride Formuler F1 - OpenPLi 4.0 - Philips 37PFL9604H Ambilight
Triax TDS88, Multi Block met 4 Inverto Black Premium Quad LNB's op 13-19-23-28 oost - en Ziggo via de kabel

Geplaatst:

deze worden inderdaad geupdate met een software update.

heeft misschien met de verlof periode te maken, ff geduld dan komt het wel goed. ;)

als je niet kan wachten kan je steeds de extension " set picon" gebruiken om de ontbrekende toe

te voegen.

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst: (aangepast)

Ocram heeft de picons momenteel op een andere beveiligde site gezet. We moeten de scripts op de bouwserver omzetten om deze weer automatisch mogelijk te maken.

Degene die het script gaat bouwen is momenteel simpelweg op vakantie.

Als je de picons eenvoudig wilt updaten dan kan je ze hier downloaden:

http://picons.bitbucket.org/downloads.html

Download de ipk, zet deze op een USB stick (in de root), stop de USB stick in de box, de box herkend dat ar een ipk op staat dus upgraden maar....

aangepast door Littlesat
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

ocram picons(in de feed) vanaf morgen up to date.

met dank aan Littlesat. ;)

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Op dit moment heb ik mijn twee ET9000's draaien op Openpli 3.0 maar al langere tijd is versie 4.0 ook beschikbaar.

Is het de moeite waard om over te gaan naar 4.0 of kan ik beter nog op versie 3.0 blijven?

nav dit topic geen OpenPLi-3.0 builds meer te verwachten vanaf morgen, 3 januari ...

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...