Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Mijn ouders willen een nieuwe tv aanschaffen, daar naast willen ze ook een nieuwe tuner aanschaffen om HD en de nieuwe codec te kunnen ontvangen. Ze hebben nu namelijk nog een oude STB die geen HD codec kan weergeven, ze missen nu dus bijvoorbeeld RTVNoord. Nou zijn er dus ook TV's die een ingebouwde DVB-S2 tuner hebben. Is dit aan te raden? Ik zat te denken aan deze tv: Samsung UE32F5570(SS)

aangepast door Michel
onduidelijke onderwerp titel

Geplaatst:

Een TV met ingebouwde DVBS(2) tuner is handiger. Het scheelt je een extra ontvanger en je gebruikt dezelfde AB. Wel even testen of jouw TV CanalDigitaal gecertificeerd is. Zo kun je eenvoudig de Canal Digitaal Fastscan lijst inladen. Zorg er uiteraard ook voor dat je zowel Astra1 (19.2) en Astra3 (23,5) kunt ontvangen. Kan eenvoudig met een DuoLNB (daar zit de switch meteen in)

Geplaatst:

Ik heb onlangs een Samsung tv met ingebouwde sat ontvanger gekocht voor mijn keuken.

Welliswaar een kleinere beeldmaat, maar ook een F serie.

Deze werkt perfect met een nieuwe Canaldigitaal cam of een Aston 1.07, ook de fastscan werkt prima, zodra er (weer) een nieuwe lijst beschikbaar is, download de tv dit automatisch en hoef je alleen nog op OK te drukken.

Mijn tv heeft typenummer: Samsung UE22F5470SSXZG 

Het was wel een duits model, dus de Local set stond op EU-Germany, dit kon ik eenvoudig wijzigen door in het servicemenu de localset op EU-Benelux te zetten, zie elders op dit forum.

Prima keuze, die tv, groeten Dunhans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Geplaatst:

Hmm.. dankjewel voor je reactie dunhans.

Ik geloof je echt, toch vindt ik het wat link. En voor de rest de lijst die CM wel ondersteund zijn allemaal duurdere modellen.

Ik zoek een leuke tot 400 euro met max. 81 cm

Geplaatst:

Vraag aan de webshop of je het toestel retour kan sturen als het niet mocht werken.

Een duurder model heeft geen betere of andere tuner ingebouwd, die zijn allemaal hetzelfde.

Die lijst is helaas niet actueel, er staan modellen op uit de ES serie en die is uit 2012, de nieuwere werken precies hetzelfde.

Bij de F serie zie je bij het zappen ook de info over de zender, met de oudere zie je dat niet.

Ik zou niet twijfelen, let wel op of het een EU-benelux model is, zo niet kan je het zelf verzetten.

Neem bijvoorbeeld zeker géén LG met satelliet-tuner, die scannen heel langzaam en dan moet je alles zelf op volgorde zetten, kost je uren prutsen.

Groeten Dunhans

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Geplaatst:

LED-TV UE32F5570 van SAMSUNG.Beeld:

• Apparaattype: LED-achtergrondverlichting
  • Energieklasse: A
  • Beeldschermdiagonaal in cm: 80
  • Beeldschermdiagonaal in inch: 32
  • Stroomverbruik bij standaard gebruik (IEC 62087): 40 W
  • Stroomverbruik in KWh per jaar: 58
  • Stroomverbruik stand-by: 0,3 W
  • Beeldkwaliteit: 1080p (Full HD)
  • Resolutie in pixels (horizontaal x verticaal): 1920x1080
  • Beeldtechniek in Hz: 100
  • Overige beeldtechniek: Clear Motion Rate, HyperReal Engine
  • Automatische sensor-helderheidsaanpassing: ja
  • EPG: ja
  • HbbTV: ja

Geluid:

TV-ontvangst:

• Analoge TV: ja
  • Digitale TV: DVB-C, DVB-S2, DVB-T
  • Internet-TV (IPTV): ja

Netwerk & multimedia:

• LAN (bedrade netwerkaansluiting): ja
  • WLAN (draadloze netwerkaansluiting): ja
  • Smart TV: ja

Aansluitingen:

• Aantal HDMI-aansluitingen: 3
  • Aantal USB-aansluitingen: 2
  • Aantal Scart-aansluitingen: 1
  • CI+-moduleslot: ja
  • Hoofdtelefoonaansluiting: ja

Meegeleverde accessoires:

• Afstandsbediening: ja
  • Voet: ja
  • Overige accessoires: batterijen, gebruiksaanwijzing LED-TV, gebruikershandleiding, Samsung IR Blaster, elektriciteitssnoer

Energie, stroom & milieu:

• Bedrijfsspanning: 220-240 V

Afm. & gewicht:

• Hoogte zonder voet: 44,54 cm
  • Hoogte met voet: 50,96 cm
  • Breedte: 73,8 cm
  • Diepte zonder voet: 4,9 cm
  • Diepte met voet: 26,5 cm
  • Gewicht zonder voet: 5 kg
  • Gewicht met voet: 5,8 kg

Algemeen:

• Wandhouder: VESA-standaard / andere houder: optioneel
  • Kleur: zwart

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hallo Flashbot,

Al een  Samsung UE32F5570 gekocht?

Ik heb net een nieuwe en ook dit toestel was een duits model en daardoor aantrekkelijk van prijs ( iets meer dan 900 flappen en 55 inch / 138 cm beeld )

Zie mijn handtekening, ook dit toestel was eenvoudig geschikt te maken voor de satelliet fastscan van CDS of TVV, vanmiddag gaf de tv aan dat er een nieuwe kanalenlijst was aangepast.

Groeten Dunhans.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen