Moderator ceesv Geplaatst: 2 januari 2014 Moderator Geplaatst: 2 januari 2014 Wachten op de volgende fastscan lijst en kijken of het dan door CD gecorrigeerd is. Op dit moment is er bijna elke week een nieuwe lijst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 2 januari 2014 Geplaatst: 2 januari 2014 Maar beste Edwin Wat heeft CanalDigitaal nu met het probleem te maken dat jij de zenders MDR en HR Fernsehen en RBB Berlin niet kunt ontvangen. Dat zijn toch helemaal geen zenders van CanalDigitaal. Voor vragen moet je bij Samsung zijn en die maken zich er wel heel gemakkelijk van af door je naar CanalDigitaal te verwijzen. Dat lijkt werkelijk nergens op. Samsung moet je toch een antwoord kunnen geven waarom je die zenders ineens niet meer kunt ontvangen en wat je eventueel moet doen om de juiste instellingen te maken. Bij mij merk ik helemaal niets. Ik kan zowel de SD als de HD-versies prima ontvangen zoals ook voor de satellietwisseling van 30 dec. want alle parameters zijn hetzelfde gebleven.
Edwin1967 Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Geplaatst: 2 januari 2014 Ik biecht op..... alleen bij deze 3 zenders blijkt dat de LNB voor deze HD zenders niet lekker afgesteld staat na de zenderwisseling en .......een beetje wind?. Beetje draaien en duwen en krijg deze zenders wel ik beeld, maar dan de rest van de wereld weer niet. Volgende week maar een nieuwe beugel kopen en plaatsen. Excuus aan zowel CanalDigitaal als aan Samsung. Dank aan reagerende forum leden.
Moderator ceesv Geplaatst: 2 januari 2014 Moderator Geplaatst: 2 januari 2014 Sportief dat je aangeeft waar het probleem zit. En wij hebben weer wat geleerd m.b.t. hoe belangrijk de juiste uitrichting van de schotel is. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 2 januari 2014 Geplaatst: 2 januari 2014 Zou je eens een foto van de schotel met lnb's kunnen laten zien. Misschien kunnen we nog wat tips geven.
Edwin1967 Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Geplaatst: 4 januari 2014 Bij deze mijn entertainment exemplaar, welke helaas niet geheel wind vast blijkt te staan. Ivm de ligging van ons huis op zoek naar een (hard houten) of ijzeren paal om de schotel stabiel op te plaatsen, ga hem maar voor de stabiliteit in beton storten.
Sprietje Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 Ik kan me vergissen door vertekening van de foto maar ik heb het idee dat de duo-lnb maar 2 graden schuin staat. Ik weet niet in welke regio je woont maar dat is toch wel erg weinig. Het zou kunnen dat daardoor de stand van de antennes in de duo-lnb te veel afwijken van de polarisatie waarmee de signalen worden uitgezonden.
Edwin1967 Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Geplaatst: 5 januari 2014 locatie: midden van het land Op dit moment komen op enkele regionale zenders na alle gewenste kanalen binnen (incl mdr, rbb !), maar het klopt ik heb op "het gevoel" zitten draaien totdat er beeld was.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen