Cees62 Geplaatst: 1 januari 2014 Geplaatst: 1 januari 2014 (aangepast) Ik Heb een Amiko alien 2 twin tuner met het volgende probleem Als ik wil opnemen op de zender lukt dat wel , maar zap ik naar een andere zender dan loopt de Amiko vast Dan reset ik deze dan lukt het wel weer, maar ga ik weer verder zappen dan krijg ik weer een gecodeerd signaal in beeld en loopt eveneens vast Heb iemand een tip wat en hoe dit probleem op te lossen 1 januari 2014 aangepast door Cees62
satencom Geplaatst: 1 januari 2014 Geplaatst: 1 januari 2014 Is de ontvanger voor zien van 2 antekabels van af de schotel, en met welke tuner neem je iets op 1of 2 ,of heb je het met beide tuners geprobeerd Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Cees62 Geplaatst: 1 januari 2014 Auteur Geplaatst: 1 januari 2014 Ik heb een LNB met 4 uitgangen 2 gaan er naar de twin tuner 1 gaat er naar boven Bij de instellingen heb ik kabel 1 op tuner 1 staan en kabel 2 op tuner 2 Weet niet meer wat ik fout doe oid
satencom Geplaatst: 1 januari 2014 Geplaatst: 1 januari 2014 Als je iets op neemt , dat kun je dan via tuner 2 doen, en kijken via tuner 1 ,dat moet goed werken of werkt dat ook niet Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
dvbs Geplaatst: 1 januari 2014 Geplaatst: 1 januari 2014 en hééft het ooit gewerkt; of gaat het hier om een nieuwe installatie? Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Cees62 Geplaatst: 1 januari 2014 Auteur Geplaatst: 1 januari 2014 Eigenlijk heeft het nooit goed gewerkt Of moet ik weer de zenders inscannen voor tuner 2
Satterdam Geplaatst: 1 januari 2014 Geplaatst: 1 januari 2014 je moet ook de zenders voor tuner2 inscannen. Heb je de laatste firmware op je ontvanger staan? Heb je je ontvangers gereset?
Cees62 Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Geplaatst: 2 januari 2014 Alles ingescand en werkt weer goed Hoop dat het zo blijft
satencom Geplaatst: 3 januari 2014 Geplaatst: 3 januari 2014 Mooi dat het weer werkt Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen