Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste vrienden,

ik heb family hd pakket met film1 en hbo legaal in belgie.

maar ik zou graag willen uitbreiden naar tweede tv. nu lees ik op de website: tophdpakket voor twee tv is dat dan 60 euro voor de twee kaarten of 120 euro . ik geef alvast volgende info bij. kunnen jullie mij aub  helpen:

Dank u wel .

TopHD: enorm aanbod aan zenders voor digitale tv & HDTV

zegeltje-90-korting.png?n=1857TopHD - méér films, méér sport én een gratis tweede tv-aansluiting! Met dit digitale televisie-abonnement geniet je van het beste wat er op tv-gebied te krijgen is. Naast het Motors-pakket, drie kanalen van Sport1 en toegang tot Sport1 Go, ontvang je ook vier kanalen van Film1, toegang tot Film1 Go en drie kanalen van HBO. En natuurlijk de meeste zenders in HDTV-kwaliteit.

Tijdelijke actie: nu de eerste 9 maanden € 10,- korting. Dat is maar liefst € 90,- korting!

Voor je eerste tv-aansluiting ontvang je standaard een HDTV-recorder, om live-tv te pauzeren of op te nemen. Daarnaast ontvang je gratis de HD-apparatuur voor een tweede tv-aansluiting. Handig als je bijvoorbeeld ook in je slaapkamer wilt kijken.

• Ruim 85 digitale tv-zenders
  • 25 HD-zenders, waaronder Film1-, Sport1- en HBO-zenders in HD
  • Meer dan 170 vrij te ontvangen zenders, waarvan 23 in HD
  • Complete HDTV-schotelset incl. satellietschotel, HDTV-recorder en HD-apparatuur voor je 2e tv-aansluiting t.w.v. € 498,- in bruikleen
  • TV-aansluiting gratis geïnstalleerd door onze monteur
  •  

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Geplaatst: (aangepast)

Dat begrijp ik niet. het is me niet duidelijk of je tophd ook op je tweedetv krijgt. men sprekt over aparatuur gratis maar zit je kaart daar ook bij?en het abonnement? of moet je die apart nemen? ik vraag hier gewoon of hier nog mensen duidelijkheid hebben over. alvast hartelijk dank voor je opvolging

aangepast door natte

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

• Moderator
Geplaatst:

Er is er maar een die je daarover een verbindend antwoord kan geven.

Alle andere antwoorden zijn net zoveel waard als het papier waarop je het drukt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

dank ceesv en wie kan dat dan zijn aub? ehb zelf dit gevonden:

Uitgebreider dan TopHD kan bijna niet. Met TopHD kijk je naar alle zenders van het EntertainmentHD. Bovendien krijg je het volledige Film1- Sport1 + Motors- en HBO-pakket als extra. Met de zenders Sport1 Voetbal, Sport1 GO, Film1 Premiere HD, Film1 Family, Film1 Sundance Channel, Film1 Action, Film1 GO, HBO HD, HBO 2 en HBO 3. Op je tweede tv kijk je naar een aangepast zenderpakket.

Met het TopHD-pakket kijk je op je eerste tv naar de volgende zenders:
je moet dus zelf aangepast pakket pakken tweede tv
of vergis ik mij dank antwoorden
  • Like 1

• Moderator
Geplaatst:

Alleen degene die je dit verkoopt kan verbindend aangeven wat er wel en niet geleverd wordt.

Een telefoontje aan Canaldigitaal en je weet het.

Wanneer hier iemand zegt dat er bijvoorbeeld een gratis kaart geleverd wordt en achteraf moet je ervoor betalen heb je geen voet om op te staan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

dank vrienden pak dus niet

• Moderator
Geplaatst:

Voor de volledigheid dus het antwoord van @natte op de vraag.

heb antwoord zelf gevonden:
Uitgebreider dan TopHD kan bijna niet. Met TopHD kijk je naar alle zenders van het EntertainmentHD. Bovendien krijg je het volledige Film1- Sport1 + Motors- en HBO-pakket als extra. Met de zenders Sport1 Voetbal, Sport1 GO, Film1 Premiere HD, Film1 Family, Film1 Sundance Channel, Film1 Action, Film1 GO, HBO HD, HBO 2 en HBO 3. Op je tweede tv kijk je naar een aangepast zenderpakket.

Met het TopHD-pakket kijk je op je eerste tv naar de volgende zenders:
je moet dus zelf aangepast pakket pakken tweede tv

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen