jeasme Geplaatst: 2 januari 2014 Geplaatst: 2 januari 2014 Ik zou graag willen weten of ik CD gecodeerde zenders kan ontvangen met een smartcard en CI van Canal Digitaal op mijn nieuwe TV , een Samsung UE40F7090SLXZG. Deze heeft drie twintuners waaronder DVB-S2 met op de tv een CI+ module die ik daarop heb ingeklikt. TV staat niet in de lijst van CD maar ik ben niet genoeg bekend met de materie om te zien of mijn TV aan alle criteria voldoet . Bedankt voor de hulp.
muppet Geplaatst: 2 januari 2014 Geplaatst: 2 januari 2014 Er zit een DVB/T en een DVB/C ontvanger in oftewel Terestrial en Cable dus nee dit kan niet. DVB/S is satteliet. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
jeasme Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Geplaatst: 2 januari 2014 Fijn dat je zo snel reageerd maar ik moet je hier verbeteren want er deze TV is echt voorzien van DVB-S, DVB-C en DVB-S2 en dit alles in twin uitvoering. Verder zit er dus CI+ op maar ik weet niet of ik dan de Canaal Digitaal CI interface module met smartcard kan gebruiken ivm type codering of zo. Mvg , Jean
muppet Geplaatst: 2 januari 2014 Geplaatst: 2 januari 2014 Oke ik heb het op internet opgezocht heb je misschien net een ander type als je dvb-s er in hebt zitten dan kan het wel excuus voor de verkeerde info. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Sprietje Geplaatst: 2 januari 2014 Geplaatst: 2 januari 2014 Beste jeasme Ik geloof je onmiddellijk als je zegt dat de TV ook voorzien is van een sat-tuner. Er moet dan wel een F-connector aansluiting achter op de TV zitten (schroefdraadaansluiting) zoals ik met een rood kader heb aangegeven in de bijlage. Zit er die bij jou op?
Neosphinx Geplaatst: 2 januari 2014 Geplaatst: 2 januari 2014 Serie F7000 had volgens mij zowel cable als SAT tuner, maar van die 7090 vind ik niet zo denderend goede info terug omtrent de tuners maar alle nieuwe samsungs ondersteunen het CI+ slot dus zou geen issues mogen geven om daar je CD kaartje op te laten werken. Vu+ Solo2 - Openvix 3.0.808 - OSCAM 1.20.r8625 Triax 78 met CD Triple LNB Minix Neo X7 - Minix Neo A2
Moderator ceesv Geplaatst: 2 januari 2014 Moderator Geplaatst: 2 januari 2014 Ook ik zie bij de specificaties dat er HD SAT ontvangst aangegeven wordt. In principe zou het moeten werken, in hoeverre welke CI module werkt en of je eenvoudig de zenders in kunt lezen en de programmalijst kunt bewerken is een vraagteken. Vermoedelijk heb je als CI module het meeste kans met het nieuwe CI(+) module van Canaldigitaal of met een Aston 1.7 module met software versie 2.26. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen