muppet Geplaatst: 2 januari 2014 Geplaatst: 2 januari 2014 Is het mogelijk om de vu die in mijn hok staat het beeld op de vu in de woonkamer te laten weergeven. Ik heb op mijn vu in het hok een rotor zitten maar in de woonkamer niet en om er nog een schotel bij te plaatsen dat zal ik hier maar niet voorstellen er staan al 2 op het dak. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Gast Mimisiku Geplaatst: 2 januari 2014 Geplaatst: 2 januari 2014 Zet er gewoon duo LNB's. Kabeltje naar de woonkamer. Presto
muppet Geplaatst: 2 januari 2014 Auteur Geplaatst: 2 januari 2014 Dat is niet handig als ik dan een andere zender wil hebben moet ik eerst naar buiten naar mijn dat wel lekker verwarmde hok de schotel verzetten weer naar binnen en dan tv kijken dat gaat dus niet werken als dit handiger was had ik het zeker gedaan. vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird Vu+ solo - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor
Moderator ceesv Geplaatst: 2 januari 2014 Moderator Geplaatst: 2 januari 2014 Video streamen van de ene ontvanger naar een media player in de huiskamer. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
mebo870 Geplaatst: 2 januari 2014 Geplaatst: 2 januari 2014 (aangepast) Heb je daar een netwerk dan kan de VU die toch ook op enigma 2 loopt, toch gebruik maken van de partnerbox plugin? of het signaal gewoon streamen En een box met motor kan je ook van op afstand aansturen via een pc. 2 januari 2014 aangepast door mebo870 The key to happiness. Stay away from idiots
Tonskidutch Geplaatst: 3 januari 2014 Geplaatst: 3 januari 2014 import bouqetten van de andere VU+ mits je bekabeld LAN hebt ciao Eleanor Blancmange
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen