Bambix Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 Bestaat er ook een kabelscan tweak/addon voor enigma 1 boxen?? Dreambox 800S en 500S....2.1.4, Stab HH 100, 80 cm schotel.
bertuss Geplaatst: 9 januari 2014 Geplaatst: 9 januari 2014 Volgens mij maakt dat niet uit alleen andere map zetten Enigma 1: /var/etc o.a. DM800Enigma 2: /etc/tuxbox o.a. DM500
Tweak Geplaatst: 11 januari 2014 Auteur Geplaatst: 11 januari 2014 Ik denk dat Bambix op zoek is naar een "applicatie" die op een Enigma1 box geinstalleerd kan worden, zodat je een kabelscan kan doen (wat bij mij dus niet goed werkt) Ben benieuwd of die er is. (ik weet het helaas niet)
Hoeba Geplaatst: 13 januari 2014 Geplaatst: 13 januari 2014 Volgens mij maakt dat niet uit alleen andere map zetten Enigma 1: /var/etc o.a. DM800 Enigma 2: /etc/tuxbox o.a. DM500 Klopt, je kunt de cable.xml in je enigma1 stoppen, de box filtert daar de enigma 1 uit. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Mike Philippens Geplaatst: 3 februari 2014 Geplaatst: 3 februari 2014 Op DTV monitor hebben ze 2 lijsten voor Ziggo: Noord en West. Kun je daar niet wat mee?
tvr4ever Geplaatst: 24 april 2014 Geplaatst: 24 april 2014 Ik denk dit is de oplossing, bedankt voor de moeite die je in de software hebt gestoken, maar helaas staat de 9003 lijst niet meer op de website
mth1974 Geplaatst: 25 april 2014 Geplaatst: 25 april 2014 Zal eens kijken of het mij ook gaat lukken. Thanks voor de moeite en tijd die je er in hebt gestoken.
Hoeba Geplaatst: 25 april 2014 Geplaatst: 25 april 2014 Vreemd, ik kan mijn posts niet meer aanpassen en ook topic titel niet? Goed, even als snelle "release" Zal nog iets moeten veranderen, maar kan later altijd nog. Voorbeeld hoe je het kopieerd en plakt: De rode pijl wil zeggen dat je moet zorgen dat je cursor wel op de laatste regel staat. Mocht je cursor dus eronder staan te knipperen (lege regel) dan ga je nu nog een error krijgen (dit verhelp ik later wel) Hierbij het zip bestand, daar vind je de .exe in. http://www.max-tweak.nl/DBXMLGen.zip Let me know als je het getest/gebruikt hebt Mocht je iets vinden wat niet klopt let me know! Hij werkt schijnbaar ook gewoon met de tabel van regio West! Werk met Windows 7, maar kan nu ineens in c: niets meer van terugvinden en voorheen wel. Wat kan daar de oorzaak van zijn? Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Tweak Geplaatst: 27 april 2014 Auteur Geplaatst: 27 april 2014 Als admin uitvoeren, dus rechtermuisknop op die tool en dan uitvoeren als administrator.. anders mag hij niet in C:\ schrijven. @tvr4ever zie hier: http://www.digitalekabeltelevisie.nl/techniek/cogaslist.shtml daar staat alles nog gewoon (gelukkig)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen