Ga naar inhoud


sevicona vraag


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb de multi-cas software 117 in m'n samsung dsr 9500 viaci zitten en die werkt perfect op alle coderingen (ook conax), nu heb ik geprobeerd de 120 en 124 software erin te loaden maar met de 120 geeft hij alleen conax en viacces en de 124 software gaat er gewoon niet in hij geeft een communicatie fout aan tussen ontvanger en pc.

 

Ik heb loader version 500 ( dus niet 501 of 505 ) en hardware versie 504.

Wat is eigenlijk het verschil tussen de verschillende bootloaders ?? 500, 501, 505

 

groetjes,

nafets

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het enige verschil wat ík weet van de bootloaders is: De 501 versie wordt gebruikt in de "pachtbare" versie en de 505 in de niet "patchbare" versie van de samsung. Ik had nog nooit van bootlaoder 500 gehoord, maar wellicht is dat een van de allereerste 9500 via versies. (Een doos achteruit het magazijn??)

 

De Sevicona 124 geeft inderdaad fouten. De vraag is dus of deze versie zelf corrupt is of dat het ergens anders aan ligt

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...