Wormpje Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 Met ingang van januari dit jaar is Fox Sports International via Canaldigitaal te ontvangen. Mijn vraag is; zijn de buitenlandse uitzendingen voorzien van Engels commentaar (bij Engels voetbal), of wordt het commentaar Nederlands ingesproken? Voor ons een interresant pakket, maar een deel van de familie spreekt alleen Engels.
edbe Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 denkt dat de meeste voetbal wedstrijden die CD uitzend ook via Sky Sport van Engeland te zien zijn. soms heb je gelukt dat er ook Engelse commentaar zijn, maar weet het niet zeker. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Codx Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 Hoe bedoel je met ingang van januari dit jaar, die zender is al sinds september te zien hoor. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
edbe Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 heb net gekeken bij FS2 (arsenal - tottenham) is geen Engelse commentaar. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Wormpje Geplaatst: 4 januari 2014 Auteur Geplaatst: 4 januari 2014 @Codx, dit heb ik wellicht verkeerd begrepen in combinatie met Sports Go @edbe, bedankt voor de snelle check. Ik ga de familie op de hoogte brengen. Jammer dat er geen Engels commentaar bij wordt geleverd.
Zuppelan Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 Je kunt het ook positief bekijken... TV kijken is een erg effectief middel om Nederlands te leren.
Wormpje Geplaatst: 6 januari 2014 Auteur Geplaatst: 6 januari 2014 @Zuppelan inderdaad, ik ga het de Engelse delegatie voorstellen. Voor hun klinkt Nederlands als Swahilisch voor ons.
DoeEensGek Geplaatst: 8 januari 2014 Geplaatst: 8 januari 2014 @Codx, dit heb ik wellicht verkeerd begrepen in combinatie met Sports Go @edbe, bedankt voor de snelle check. Ik ga de familie op de hoogte brengen. Jammer dat er geen Engels commentaar bij wordt geleverd. Misschien dat sports go wel engels commentaar meeleverd. Bij ziggo zit het engelse commentaar ook niet, dit was wel zo met sport1. al heb je daar nu weinig aan .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen