Ga naar inhoud


Zit vast in Vti image


radio man

Aanbevolen berichten

Ben newbie, dus graag een beetje mededogen... :sick:

 

Vti geladen per usb, vond na opstarten "ergens" de instellingen, want ik wou de display helderder maken.

Toen Pli geprobeerd, wou toch weer terug naar Vti: ik zie niet best en wit-op-zwart is lastig voor mij...

Weer Vti erop gezet (en eraan gedacht na Fertig niet weer op de toets te drukken zoals de display aangeeft, anders kwam ik in een lus).

 

Ik wil eerst wat rondkijken, dus niet meteen de zenders inlezen enz.

De HDD zit er nog niet in.

Dus Nederlands, 1080i en LAN gekozen, daarna "nee".

Maar nu kom ik in het zenderkeuzemenu (met de kleurbuttons onderaan) en ik kom hier onmogelijk weer uit!

Alles geprobeerd (denk ik...).

 

Ben ik verplicht om de wizards te gebruiken in vaste volgorde?

Lijkt me sterk eerlijk gezegd...

 

Hopelijk kan iemand me verderhelpen want ik word er depri van...heb al 5x het image geladen... :(

Alvast bedankt!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan het niet wat vriendelijker, we beginnen het nieuwe jaar al weer goed.

Deze man is compleet nieuw en slechtziend., dus heb wat compassie a.u.b.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het niet wat vriendelijker, we beginnen het nieuwe jaar al weer goed.

Deze man is compleet nieuw en slechtziend., dus heb wat compassie a.u.b.

volledig mee eens !

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze man is compleet nieuw en slechtziend., dus heb wat compassie a.u.b.

 

Niet dat ik me nu direct aangesproken voel maar A) de man is niet nieuw (293 berichten) dus hij zou moeten weten dat men best iets mag zoeken en dat die slechtziende is wist ik al helemaal niet en ik zou ook niet weten hoe ik dat moest weten.

 

Ik reageer alleen op het feit dat hij vraagt om een antwoord van meer dan 7 woorden terwijl het antwoord al op dit forum staat maar ik zal dit ook wel weer verkeerd zien.

aangepast door Jürgen

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Beste Jurgen,

 

Als je zo gaat reageren heb ik liever dat je niet reageert. Dit is extreem belerend en je helpt er niemand mee. Als je vind dat iemand het forum vervuilt met overbodige vragen, dan gebruik je de functie 'waarschuw ons!' onder het betreffende bericht zodat een moderator kan ingrijpen waar nodig. Niet zelf andere leden gaan terecht wijzen!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...