siemed Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 Ik heb geprobeerd om bij mijn vader de schotel goed uit te richten, maar ik krijg het maar niet voor elkaar om een sterk signaal te krijgen. Op zijn Dreambox kom ik maar niet boven de 80%, wat ik ook doe. Als het maar een beetje regent dan is het signaal al weg. Er staan wel hoge bomen, maar die staan er een redelijke afstand van af. Ik betwijfel of die de oorzaak zijn. Zelf weet ik het even niet meer en vraag me af of er iemand kan helpen (tegen betaling, geen probleem) die in de buurt van Abbenes woont. Bij voorbaat dank voor de reacties.
Sprietje Geplaatst: 4 januari 2014 Geplaatst: 4 januari 2014 Beste siemed Het lijkt er niet op dat de hoge bomen het signaal tegenhouden want dan is de ontvangst meestal nog minder hoewel de bomen nu geen blad hebben. Maar als ze echt in de weg zouden staan, dan zou je helemaal geen ontvangst moeten hebben gehad toen het blad er nog aan zat en dat lees ik niet in je verhaal. Het lijkt me toch verstandig met een iPhone of Android Phone eens even te kijken of die bomen misschien toch de boosdoeners zijn. Gan naar http://www.dishpointer.com/ en klik het plaatje rechts bovenaan eens aan. Je krijgt dan een filmpje te zien hoe je met een speciale app de satellieten kunt zien. Deze app moet je kopen maar er zijn ook diverse apps die gratis zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen