Ga naar inhoud


Ik zoek zanger en titel van een liedje.


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik ben al een tijdje op zoek naar de zanger en titel van een liedje.
Dezelfde melodie herkende ik direct en het lijkt een beetje op dat van in het liedje van Chiddy Bang - Opposite of adults, maar dat is niet wat ik zoek. Via you tube kunnen jullie eens luisteren dan wordt duidelijk wel liedje ik bedoel.

 

Weet iemand dan wie het wel is, alvast bedankt.
 

Timm1983

 

 

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@ Truus

Bedankt, dat is wat ik zoek, niet gedacht dat het mgmt met kids was, de stem van de zanger lijkt een beetje op dat van empire of the sun - we are the people.

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hallo allemaal

Ik ben nog op zoek naar een ander liedje, ik denk eentje van de jaren 80, in de tekst komen volgende zinnen voor.
She's got a smiley face, heaven away, of is het heaven and hell?
De melodie in dit liedje komt steeds terug.
Alvast bedankt om mee te zoeken.

PS. het gaat hier om een mannelijke zanger.

Timm1983

 

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Timm, ik ben wat aan het zoeken geweest (vind 't nl wel een uitdaging  :) ), en heb vooral gezocht op lyrics. Wat jij precies aangeeft, heb ik niet kunnen vinden, maar wel deze. Het blijft een wilde gok hoor, want er zijn uiteraard maar weinig aanwijzingen. Maar luister eens of je toevallig deze bedoelt en zo niet, misschien kan je er nog iets meer over vertellen. Zoals ik reeds zei, ik vind 't wel een uitdaging om op zoek te gaan

 

http://youtu.be/liH-uW2iymk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Truus0007

 

Danku, dat is wat ik zocht, is soms moeilijk te achterhalen, die Engelstalige liedjes.
Zal me goed doen tijdens eenzame romantische momenten.

 

Het was fly her away, in plaats van heaven away.

you've got a smiling face, in plaats van she's got a smiley face.

Engels ontcijferen is niet aan mij besteed, maar toch is het de beste taal om naar love songs te luisteren.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...