Ga naar inhoud


welke image


xrage

Aanbevolen berichten

en dan ook nog even de veranderingen/wijzigingen/verbeteringen bij gaan houden anders is het zo weer verouderd

dat was het gisteren al...

:grin:

 

die Utoep filmpjes zijn enkel informatief maar nooit heiligmakend en zeker niet courant

het is de methodiek die telt...

;)

 

sorry het heeft weer helemaal niks met een nieuw image van doen...

het blijft gonzen en heen en weer klinken

I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De makers van images e.d. zouden  eigenlijk een filmpje moeten kunnen stallen op een database ( b.v. ergens op  dit forum ) immers de makers zijn er mee gebaat dat hun ontwerp bekeken kan worden, immers ze maken het niet voor hun alleen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moeten de meeste makers bijna dagelijks een nieuw filmpje maken en dat is niet bij te houden

Kom kom, dat valt ook nogal mee.

 

Voornaamste bij het kiezen van een image en skin zijn de opbouw van de menustructuren en mogelijkheden (afhankelijk van image) en de look en feel (skin). Tuurlijk zijn er regelmatig updates, maar het is niet zo dat de basis van de images en skins steeds volledig overhoop gaat bij die kleine updates. Hooguit bij overgangen van bijvoorbeeld PLI 3 naar en VTI 5 naar 6. 

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens had ik hier als een voorgesteld om een aparte subcategorie voor images te maken.

http://www.sat4all.com/forums/topic/337749-aparte-forumcategorie-voor-images/

 

Maar ja, 0 response, dus blijkbaar geen animo voor. Toch vreemd gezien het talloze aantal topics over images zo her en der op dit forum.

aangepast door quattro

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

o, jee heb de vti image er opgezet. Nou ben ik me er bij voorbaat van bewust dat mijn bevindingen bij een groot aantal leden van dit forum dit  in het verkeerde keelgat zal schieten. Afgezien van wat de voordeden kunnen zijn is bij  mij het aanschouwen van de le-out dit voor mij over en uit. Dit is voor mij wansmaak. verder geen commentaar terug naar af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgezien van wat de voordeden kunnen zijn is bij  mij het aanschouwen van de le-out dit voor mij over en uit. Dit is voor mij wansmaak. verder geen commentaar terug naar af

 Ieder mag zijn eigen mening en smaak hebben, daar is niets mis mee maar als de le-out het probleem is dan heb je toch niet goed rond gekeken.

Er zijn legio Skins te downloaden maar alleen al de standaard meegeleverde AtileHD kun je naar eigen smaak aanpassen dus het lijkt mij sterk dat daar niets naar je keuze beschikbaar is.

Om dit dan gelijk met wansmaak te betitelen :(

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

le-out = layout

iemand die niet tevreden is mag dat melden, maar het lijkt in dit geval op onwetendheid naast een persoonlijke smaak / voorkeur

 

kijk eens naar een erg populaire skin:  DMConcinnity-HD-Controler v0.5.24b für VTI 4.2.x - 6.x.x

enkel als suggestie en als alternatief / niet als must

ik zelf heb lang gekeken en gezocht naar skins die eens buiten het standaard bat-man gehalte ook wat kleur brengen in de layout.

 

dat is inderdaad persoonlijk, maar heeft niks met de images zelf te maken, dus het is ook geen kwestie van wansmaak

en het schiet niemand in het verkeerde keelgat die materie aan te kaarten.

 

je kunt de skin galerie bekijken in het VTI support forum

je kunt alle skins per stuk beoordelen

je kunt zelfs eigen skins maken, met betreffende kennis van zaken en oefening

 

dat OSD (on screen display) gedeelte via een skin is compleet vrij en dus aan U om in te vullen

I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi, was vergeten dat de layout ( of le-out is het zelfde alleen andere schrijfwijze ) kon worden aangepast. Heb een aantal bekeken nu op het VTI forum en Kerni HD1 white of black die staan me wel aan dus maar weer eens aan de slag er mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kerni HD is inderdaad erg mooi, een goede keuze en er zijn enkele afgeleiden daarvan.

let wel op dat je de versies en aankondigingen goed gelezen hebt betreffende image en ondersteunde plugins.

 

wat je image als ingestelde skin aanlevert is meestal het beste ondersteund door het image team en separate pluginschrijvers

Het heeft DUS ondersteuning voor de meest bekende en veel gebruikte plugins die je via de feed kunt installeren.

 

ciao ciao

I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Kerni white staat er op en wil nu niets meer veranderen. Ben het zat. Heb wel problemen met de audio uitgangen naar analoge versterker ( ook met vorige pli overigens ) maar als ik daar niet uit kom moet ik dit elders in het forum aankaarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...