minplus Geplaatst: 19 oktober 2021 Geplaatst: 19 oktober 2021 Denk dat het tijd wordt dat ik weer eens naar onze buren ga voor inkopen om tig euri te besparen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Mojo Geplaatst: 19 oktober 2021 Geplaatst: 19 oktober 2021 1 minuut geleden, minplus zei: Denk dat het tijd wordt dat ik weer eens naar onze buren ga voor inkopen om tig euri te besparen. Warum nicht? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 21 oktober 2021 Geplaatst: 21 oktober 2021 10 a 15 € besparen op een volle tank is altijd de moeite als je aan de grens woont. En als je onderweg bent internationaal kun je beter in het buitenland tanken (als Nederlander). Ga niet naar een autosnelweg tankstation voor die laagste prijs. het is een herhaling maar niet iedereen gaat alle pagina's van dit Topic lezen. The Walk Back Home Paul Haslinger
Sprietje Geplaatst: 3 december 2021 Geplaatst: 3 december 2021 Actuele gemiddelde brandstofprijzen. Ik ben blij dat ik in Spanje tank.
gerrit B Geplaatst: 3 december 2021 Geplaatst: 3 december 2021 diesel hier net over de grens nu ook weer 1,39. dus voor dat kleine verschil kan ik niet naar Spanje rijden. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 3 december 2021 Geplaatst: 3 december 2021 Voor als je niet naar het buitenland kunt zoals ik in de Regio Dresden destijds gebruikte ik de ADAC Spritpreise App En voor Nederland is er de ANWB Onderweg app. Je kan natuurlijk ook op internet zoeken, maar daar vindt je app's stampvol met afleidende reclame. The Walk Back Home Paul Haslinger
gerrit B Geplaatst: 3 december 2021 Geplaatst: 3 december 2021 ik gebruik altijd clever-tanken.de Deze geeft ook de verwachte prijzen aan aangezien deze soms per half uur kunnen verschillen. Meestal ben je het goedkoopst uit als je tussen 19.00 uur en 19.30 uur tankt. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Drs. IJzerbout Geplaatst: 3 december 2021 Geplaatst: 3 december 2021 10 uren geleden, Sprietje zei: Ik ben blij dat ik in Spanje tank. Ben ik blij dat ik in de Emiraten tank. AED 2,42 per liter benzine ⛽ Dat is: 0,58 € "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 3 december 2021 Moderator Geplaatst: 3 december 2021 Ik gebruik ook clever tanken, het zit ingebouwd in de automatisering van mijn auto, en is gekoppeld aan het navigatie systeem. Er zijn behoorlijke prijs verschillen, het loont om soms een paar kilometer om te rijden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 4 december 2021 Geplaatst: 4 december 2021 Vanavond weer 88 liter diesel getankt tegen 139,9 scheel toch 25 cent per liter met het tankstation hier om de hoek en 19 cent per liter met de goedkoopste waar ik normaal langs kom. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
edbe Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 vanmiddag 1.49 € p/l getankt 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
minplus Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Wordt tijd dat ik weer eens naar Duitsland ga... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
mereltje Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 21 minuten geleden, edbe zei: vanmiddag 1.49 € p/l getankt Bier 😁 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
astro iris Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 13 minuten geleden, mereltje zei: Bier 😁 Waar kan ik bier kopen of drinken voor slechts 1.49 euro p/l ? 😁
Tonskidutch Geplaatst: 6 december 2021 Geplaatst: 6 december 2021 Als je dat niet weet dan doe je jezelf tekort! Menig prijsstunter supermarkt heeft dat staan. Lekker is anders, maar we drinken ook geen benzine. The Walk Back Home Paul Haslinger
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen