Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


Nou ik hoop maar dat ze hier niet meelezen en laat ze aub in de waan dat ze het allemaal perfect geregeld hebben.

Morgen mijn laatste jerrycan van 30l diesel er in en dan dinsdag weer even een nieuwe voorraad diesel ophalen met een voordeel van minimaal 10 cent per liter omdat ik dan toch al in de buurt van de grens ben.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep was vanmorgen ff broodtjes halen hier in duitsland stond een file van wel 4 km al om 10 uur lol :D 

Welnee, onze benzine is veel beter. Goedkoop is duurkoop, daar. :lol:

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon ook in de buurt van Venlo. In Kaldenkirchen heb ik een dieselpomp gezien met 1.31 op de teller. Bij ons bij Fyrestone 1. 39  Was eerst andersom kwamen de Duitsers bij ons diesel tanken. Maar je ziet ook steeds meer Nederlanders bij de supermarkten in Duitsland. Prijsvergelijk broodje Duitsland 13 cent bij ons 25 cent dat zijn dan de goedkoopste. Wijn wit 2.49 ltr bij ons 3.99. Wiskey in Duitsland ong. 6 € bij ons zeker 2x zo duur. Ik zou wel eens willen weten hoeveel de staat meer gaat opstrijken  hier de zaken dicht gaan en de mensen in de WW komen. Dat is nog eens besturen !! Een Europa mooi niet.

aangepast door maja
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon ook in de buurt van Venlo. In Kaldenkirchen heb ik een dieselpomp gezien met 1.31 op de teller. Bij ons bij Fyrestone 1. 39  Was eerst andersom kwamen de Duitsers bij ons diesel tanken. Maar je ziet ook steeds meer Nederlanders bij de supermarkten in Duitsland. Prijsvergelijk broodje Duitsland 13 cent bij ons 25 cent dat zijn dan de goedkoopste. Wijn wit 2.49 ltr bij ons 3.99. Wiskey in Duitsland ong. 6 € bij ons zeker 2x zo duur. Ik zou wel eens willen weten hoeveel de staat meer gaat opstrijken  hier de zaken dicht gaan en de mensen in de WW komen. Dat is nog eens besturen !! Een Europa mooi niet.

22 mei mogen jullie allemaal stemmen!

[Put brain in motion before moving mouth.]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon ook in de buurt van Venlo. In Kaldenkirchen heb ik een dieselpomp gezien met 1.31 op de teller. Bij ons bij Fyrestone 1. 39  Was eerst andersom kwamen de Duitsers bij ons diesel tanken. Maar je ziet ook steeds meer Nederlanders bij de supermarkten in Duitsland. Prijsvergelijk broodje Duitsland 13 cent bij ons 25 cent dat zijn dan de goedkoopste. Wijn wit 2.49 ltr bij ons 3.99. Wiskey in Duitsland ong. 6 € bij ons zeker 2x zo duur. Ik zou wel eens willen weten hoeveel de staat meer gaat opstrijken  hier de zaken dicht gaan en de mensen in de WW komen. Dat is nog eens besturen !! Een Europa mooi niet.

 

Ik weet niet wat voor een Whiskey dat moet zijn voor €uro 6,00 maar ik denk dat je er wel een gratis pakje aspirinen bij zal krijgen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verkijk je er niet op. Voor minder dan 7 euro haal je een goede Canadese whisky uit Duitsland die heel veel beter is dan een Johnny Walker Red Label.

Nou zegt dat niet zoveel, want de Red Label vind ik niet te zuipen, maar die Canadees is beter dan een 2 maal zo dure willekeurige whisky hier.

 

50 km heen en 50 terug heeft niet veel zin als je alleen maar tankt. Maar wel als je ook inkopen doet. Dan bespaar je zo 100 euro na aftrek van kosten waarbij je natuurlijk geen uurloon moet rekenen.

Maar dat doe je ook niet als je in Nederland gaat winkelen.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een fles Ballentines ( die gebruikt de vrouw om haar cola te verpesten) scheelt het +/- € 6.-

Maar dat doet het ook op een 12 jaar oude Mcallen.

 

Maar gedurende de winter halen wij veel Winter Jack.

Een soort van Whisky variant op Glühwein.

En die vind ik persoonlijk erg lekker

Glaasje ff op warmen nop de houtkachel en genieten.

 

En stichpimpuli

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ drs IJzerbout.  Je hoeft de fles ook niet in een keer uit te drinken. Maar de merken zijn Old Keeper  Abbeyhill's  Old Scotch Whiskey en Clarke's Old Kentucky Straigcht Sour Mash Whiskey.

 

Ik moet er bij vertellen  dat ik niets weet van Whiskey.

aangepast door maja
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp wat je bedoelt maar voor €uro 6,- koop je geen goede whisky. Het laatse merk wat je noemt is volgens mij een Bourbon en daar hou ik absoluut niet van. Voor mij smaakt dat naar vliegtuigbenzine. :D

 

Het is beter een goede Malt whisky te kopen en er van te genieten. De whisky in een goed glas met zware bodem (shotglas) zonder ijs of soda en er lang over doen. Eerst door de neus ruiken, dan over de tong laten gaan en door de mond spoelen. Dan een goed stuk muziek erbij en de avond kan niet meer kapot. Zeker als je van plan bent later nog met de vriendin of vrouw te gaan "hobbyen". :D

 

Die goedkopere discounter whiskys kun je wel gebruiken om te mixen met cola of zo.

Verder zou ik wel sterke drank in Duitsland kopen, daar is het inderdaad stukken goedkoper dan in NL.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er ook webwinkels in Duitsland die voor de Nederlandse markt leveren ?

Ik denk dan vooral aan sterke drank.

Denk het niet want veel vloeistoffen kun je niet per post de grens over krijgen.

Zo is bijv. ook de vloeistof om je Braun scheerapparaat te reinigen in Duitsland een stuk goedkoper maar wil je die bestellen en naar Nederland laten komen dan krijg je de melding dat dit niet naar het buitenland verstuurd wordt.

Vandaar dat ik ze altijd bestel vlak voordat ik op vakantie ga en dan bezorgen ze het keurig op het vakantieadres.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...