Moderator ceesv Geplaatst: 15 maart 2022 Moderator Geplaatst: 15 maart 2022 Voor mij is de toekomst ook waterstof, een schone manier om energie op te slaan. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
minplus Geplaatst: 15 maart 2022 Geplaatst: 15 maart 2022 Electrische auto's zijn super achteraf in steden want dan heeft de omwonende geen last van viezigheid, minder last van herrie en maar iets meer last van onverwacht overreden te worden. Dat waterstof de beste optie is weet iedereen met benul allang. Nu alleen de regering nog, maar .... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 weet iemand de prijs van E5 -98 in China? zouden ze daar dezelfde prijsstijgingen hebben? Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Psychosammie Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 (aangepast) 15 uren geleden, minplus zei: Electrische auto's zijn super achteraf in steden Ja, maar dan wel buiten de stad opladen. Want 90% van de huizen heeft geen eigen oprit zodat de straten bezaaid zullen worden met oplaadpalen of verlengsnoeren. Ook fijn voor blinden en mensen in een rolstoel. Ik vind onderstaande dus niet kunnen. 16 maart 2022 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 Dat is wel een punt van aandacht maar niet elke binnenstad of buitenwijk heeft zo'n mooi vlak betegeld trottoir @Psychosammie als op de afbeelding. Als je hier komt kijken naar de zeer recente opwaardering van stoep, parkeervak, molgoot en straat ga je jankend retour naar je dorp. Maar er zullen eerder minder auto's in ons straatbeeld komen dan op dit moment al staan te roesten. Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Psychosammie Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 Minder auto's? Nee joh, de auto is nog steeds onze heilige koe. Mij krijg je niet in het OV! Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 Ik heb niks met koeien. Ik kan alles wandelend doen. Justin Bieber die kon niet eens zijn appartementsgebouw in Amsterdam verlaten zonder de veiligheid crew met drie vette SUV's. En dus een broodje Shoarma van de Halvemaansteeg was onmogelijk. (destijds 1990 het beste adres, op m'n fiets) Fietsen man dat vergeten jullie en wel die zonder elektromotor. Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Psychosammie Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 1 uur terug, Tonskidutch zei: Halvemaansteeg Was jij dat bij Chez Manfred? 😂 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Tonskidutch Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 of jij als vraagsteller die steeg kent betwijfel ik maar ik zelf ken geen chez manfred die jij noemt om de hoek, op het Rembrandtplein lagen de beste Grand Café s en nachtclubs in 1990 was Amsterdam centrum een gezellig uitgaansgebied zonder agressie of brandmerk Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Tonskidutch Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 we zeiden dan vaker; doe effe normaal, en the world felt wonderful Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
Psychosammie Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 1 uur geleden, Tonskidutch zei: of jij als vraagsteller die steeg kent betwijfel ik Daar hoef jij niet aan te twijfelen. Dat lag zo'n beetje op onze route naar de Voetboogstraat. Naar voormalig café de Schutter. Startpunt The Old Bell op het Rembrandtplein. 1 uur geleden, Tonskidutch zei: maar ik zelf ken geen chez manfred die jij noemt https://nl.wikipedia.org/wiki/Manfred_Langer Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
minplus Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 8 uren geleden, Psychosammie zei: Ja, maar dan wel buiten de stad opladen. Want 90% van de huizen heeft geen eigen oprit zodat de straten bezaaid zullen worden met oplaadpalen of verlengsnoeren. Ook fijn voor blinden en mensen in een rolstoel. Ik vind onderstaande dus niet kunnen. Met achteraf bedoelde ik in de tijd, niet een plaats..... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Sprietje Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 (aangepast) In België wordt de benzine dit weekeinde 17,5 cent goedkoper door belasting vermindering. Net over de grens tanken zal dan ongeveer €1,775 / liter gaan kosten. Liter benzine vanaf dit weekend tot 60 cent goedkoper bij Belgische pomp: zie: https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4055920/liter-benzine-vanaf-dit-weekend-tot-60-cent-goedkoper-bij-belgische-pomp 16 maart 2022 aangepast door Sprietje
minplus Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 Rutte houdt het op april want dan kun je nog een paar weken veel uit de bevolking zuigen. En dan gaan we echt niet naar €1,775 aan de snelweg... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Sprietje Geplaatst: 16 maart 2022 Geplaatst: 16 maart 2022 In Luxemburg gaat de benzine morgen ook 7 cent omlaag en kost dan €1,665 / liter voor de Super 95.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen