Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Er is af en toe wel een grillig prijsverloop in Duitsland.

Vrijdag en Zaterdag schoot de diesel prijs ineens omhoog naar € 1,40, vandaag was die weer € 1,31.

Nederland zat vanmiddag op € 1,40. Scheelt mij € 6 op mijn 65 liter, de Nederlandse staat is accijns en belasting ten bedrage van € 58 misgelopen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het goedkoopste station, net over de grens in Duitsland was vanmiddag € 1.299.

de site clever tanken wijst de weg.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is af en toe wel een grillig prijsverloop in Duitsland.

Vrijdag en Zaterdag schoot de diesel prijs ineens omhoog naar € 1,40, vandaag was die weer € 1,31.

Nederland zat vanmiddag op € 1,40. Scheelt mij € 6 op mijn 65 liter, de Nederlandse staat is accijns en belasting ten bedrage van € 58 misgelopen.

Dat is altijd zo, in het weekend is de brandstof het duurst, op maandag (na de ochtendspits) en op dinsdag het goedkoopst. Gelukkig weet ik een tankstation waar ik gewoon naartoe kan zodra de tank leeg is en die heeft gewoon de hele week dezelfde lage prijs.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

de Nederlandse staat is accijns en belasting ten bedrage van € 58 misgelopen.

Is dat ook niet hun eigen schuld?

Kijk eens hoe stom ze met de BPM op zgn. milieuvriendelijke auto's omgaan.

Een Mitsubishi outlander die op papier slechts 1,9L per 100km gebruikt en hieraan zijn status verdient om als milieu vriendelijke auto door het leven te kunnen.

Volgens mij moet je dan ook nog in Sinterklaas geloven om dit klakkeloos aan te nemen en als je als beetje snuggere ambtenaar dan even het internet gebruikt dan zie je dat deze auto slechts 52 km ver komt op zijn accu pakket.

En misschien overbodig te vermelden dat dit soort auto's vooral in trek zijn bij vertegenwoordigers en andere zakelijke rijders die echt wel meer rijden dan 26 km heen en 26 km terug.

Kijk je naar het werkelijke verbruik dan zijn het gewoon brandstof slurpende zwaargewichten die in de stad slechts 1 op 6,5 rijden en er buiten ongeveer uitkomen op 1 op 10.

Naar schatting zijn er de laatste maanden van 2013 zo'n 11.000 van deze benzine slurpers verkocht.

Ga je uit van de goedkoopste versie waar anders normaal BPM over betaald had moeten worden dan praat je over een slordige 8000 euro per auto.

Door deze auto dus toe te staan is er alleen al aan BPM 88 miljoen misgelopen.

 

Nou persoonlijk denk ik dan dat ze niet moeten klagen dat ik dan even de grens over ga om daar te tanken.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedoelde hij misschien iemand in Den Haag, die zelf ontslag genomen heeft?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht het hem zelf betreffen dan zal hij er denk ik geen probleem mee te hebben om de komende jaren op wachtgeld te staan met eerst een slordige 115.000 euro en wat later zakt naar een kleine 100.000.

En dat dan ook als hij zelf opstapt en dan ook nog voor minimaal 2 jaar en maximaal 4 jaar of hij moet tussendoor een andere functie vinden waarin hij/zij voldoende verdient.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat ook niet hun eigen schuld?

 

Gerrit

onze eigen schuld, bedoelde je wellicht!

wij stemmen kiezen en delegeren ons vermogen aan die rekenwonders...

 

het journaal: pomphouders in de grensstreek overwegen te stoppen / Bovag

 

>hun< rekenmodellen hebben niets meer met de werkelijkheid te maken, een ontbrekende factor is de menselijke factor.

Rocket

Goldfrapp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...