Tonskidutch Geplaatst: 27 januari 2014 Geplaatst: 27 januari 2014 20 eurocent per liter minder Rappers Delight The Sugerhill Gang
Tonskidutch Geplaatst: 27 januari 2014 Geplaatst: 27 januari 2014 bij 20.000 liter vette 4000 euro Rappers Delight The Sugerhill Gang
biljartbal Geplaatst: 27 januari 2014 Geplaatst: 27 januari 2014 Ik kom met mijn 2x 50 liter per maand op 20 euries.Plus de boodschappen die ik in Kleve meeneem.
Moderator ceesv Geplaatst: 27 januari 2014 Moderator Geplaatst: 27 januari 2014 Er is af en toe wel een grillig prijsverloop in Duitsland. Vrijdag en Zaterdag schoot de diesel prijs ineens omhoog naar € 1,40, vandaag was die weer € 1,31. Nederland zat vanmiddag op € 1,40. Scheelt mij € 6 op mijn 65 liter, de Nederlandse staat is accijns en belasting ten bedrage van € 58 misgelopen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
edbe Geplaatst: 27 januari 2014 Geplaatst: 27 januari 2014 vandaag even bij Pallen winkelketen geweest en daar stond hij nu op 1.38 € bij een tankstation. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Moderator ceesv Geplaatst: 27 januari 2014 Moderator Geplaatst: 27 januari 2014 Het goedkoopste station, net over de grens in Duitsland was vanmiddag € 1.299. de site clever tanken wijst de weg. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 27 januari 2014 Geplaatst: 27 januari 2014 (aangepast) Er is af en toe wel een grillig prijsverloop in Duitsland. Vrijdag en Zaterdag schoot de diesel prijs ineens omhoog naar € 1,40, vandaag was die weer € 1,31. Nederland zat vanmiddag op € 1,40. Scheelt mij € 6 op mijn 65 liter, de Nederlandse staat is accijns en belasting ten bedrage van € 58 misgelopen. Dat is altijd zo, in het weekend is de brandstof het duurst, op maandag (na de ochtendspits) en op dinsdag het goedkoopst. Gelukkig weet ik een tankstation waar ik gewoon naartoe kan zodra de tank leeg is en die heeft gewoon de hele week dezelfde lage prijs. suc6 Gerrit 27 januari 2014 aangepast door gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 27 januari 2014 Geplaatst: 27 januari 2014 de Nederlandse staat is accijns en belasting ten bedrage van € 58 misgelopen. Is dat ook niet hun eigen schuld? Kijk eens hoe stom ze met de BPM op zgn. milieuvriendelijke auto's omgaan. Een Mitsubishi outlander die op papier slechts 1,9L per 100km gebruikt en hieraan zijn status verdient om als milieu vriendelijke auto door het leven te kunnen. Volgens mij moet je dan ook nog in Sinterklaas geloven om dit klakkeloos aan te nemen en als je als beetje snuggere ambtenaar dan even het internet gebruikt dan zie je dat deze auto slechts 52 km ver komt op zijn accu pakket. En misschien overbodig te vermelden dat dit soort auto's vooral in trek zijn bij vertegenwoordigers en andere zakelijke rijders die echt wel meer rijden dan 26 km heen en 26 km terug. Kijk je naar het werkelijke verbruik dan zijn het gewoon brandstof slurpende zwaargewichten die in de stad slechts 1 op 6,5 rijden en er buiten ongeveer uitkomen op 1 op 10. Naar schatting zijn er de laatste maanden van 2013 zo'n 11.000 van deze benzine slurpers verkocht. Ga je uit van de goedkoopste versie waar anders normaal BPM over betaald had moeten worden dan praat je over een slordige 8000 euro per auto. Door deze auto dus toe te staan is er alleen al aan BPM 88 miljoen misgelopen. Nou persoonlijk denk ik dan dat ze niet moeten klagen dat ik dan even de grens over ga om daar te tanken. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
ronaldsl Geplaatst: 27 januari 2014 Geplaatst: 27 januari 2014 Begrijpelijk dat jullie allemaal de grens overgaan.....helaas is het voor mij net wat te ver. We krijgen straks allemaal de rekening wel.
Eduard07 Geplaatst: 28 januari 2014 Geplaatst: 28 januari 2014 Deze regering is kampioen belastingverhogingen. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Amager95 Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Deze regering is kampioen belastingverhogingen. daarom stijgt ook maandelijks het arsenaal aan werklozen... sinds gisteravond is er weer eentje er bij gekomen
ronaldsl Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 daarom stijgt ook maandelijks het arsenaal aan werklozen... sinds gisteravond is er weer eentje er bij gekomen Klote Amanger95, welkom bij de club.....
Moderator ceesv Geplaatst: 30 januari 2014 Moderator Geplaatst: 30 januari 2014 Bedoelde hij misschien iemand in Den Haag, die zelf ontslag genomen heeft? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 30 januari 2014 Geplaatst: 30 januari 2014 Mocht het hem zelf betreffen dan zal hij er denk ik geen probleem mee te hebben om de komende jaren op wachtgeld te staan met eerst een slordige 115.000 euro en wat later zakt naar een kleine 100.000. En dat dan ook als hij zelf opstapt en dan ook nog voor minimaal 2 jaar en maximaal 4 jaar of hij moet tussendoor een andere functie vinden waarin hij/zij voldoende verdient. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 31 januari 2014 Geplaatst: 31 januari 2014 Is dat ook niet hun eigen schuld? Gerrit onze eigen schuld, bedoelde je wellicht! wij stemmen kiezen en delegeren ons vermogen aan die rekenwonders... het journaal: pomphouders in de grensstreek overwegen te stoppen / Bovag >hun< rekenmodellen hebben niets meer met de werkelijkheid te maken, een ontbrekende factor is de menselijke factor. Rappers Delight The Sugerhill Gang
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen