Moderator ceesv Geplaatst: 12 augustus 2022 Moderator Geplaatst: 12 augustus 2022 Gas voor de eigen markt of voor export naar het buitenland? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 12 augustus 2022 Geplaatst: 12 augustus 2022 Voor eigen markt, "de enige optie om de voorraad aan te vullen". Coles Corner Richard Hawley
mereltje Geplaatst: 12 augustus 2022 Geplaatst: 12 augustus 2022 Ze hebben nog een contract met Duitsland als ze pompen moeten ze leveren Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Moderator ceesv Geplaatst: 12 augustus 2022 Moderator Geplaatst: 12 augustus 2022 Tja, we zijn in Nederland het braafste jongetje van de klas. Waarom moet Nederland gas leveren aan Duitsland? Nederland heeft een langjarig contract met Duitsland dat in dit decennium afloopt. Volgens dat contract is Nederland verplicht gas voor Duitse huishoudens te leveren. Duitsland heeft gas nodig. KLIK Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 12 augustus 2022 Geplaatst: 12 augustus 2022 https://lc.nl/binnenland/Gas-schaarste-in-heel-Europa-minister-wil-gaskraan-in-Slochteren-opendraaien-bij-barre-winter-27060178.html opendraaien, een klein beetje open draaien, er wordt al gepompt voor andere maatschappijen, alles voor Duitsland of ook een deel voor ons zelf? allemaal nog niet helder lijkt me nu na iets meer informatie te hebben gelezen Coles Corner Richard Hawley
Gerard 76 Geplaatst: 12 augustus 2022 Geplaatst: 12 augustus 2022 NL zorgt voor velen maar zou es wat meer naar de belastingbetalende inwoners moeten omkijken.
gerrit B Geplaatst: 12 augustus 2022 Geplaatst: 12 augustus 2022 Probleem is alleen dat we dan niet meer voor zovelen (te veel) kunnen zorgen. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
moonchild Geplaatst: 12 augustus 2022 Geplaatst: 12 augustus 2022 On 4/11/2022 at 7:11 AM, ceesv said: De literatuur hierover spreekt over een uitlevertemperatuur van gemiddeld 5 tot 10 graden. Ik zal bij de volgende tankbeurt de temperatuur zelf meten, om de bewering van de professionals te controleren. Je stelling dat de uitlever temperatuur slechts enkele graden onder de omgevingstemperatuur ligt, en in de zomermaanden rond de 20 graden ligt heb je dus al bijgesteld. Ja, ik gok nu op 25 graden VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Tonskidutch Geplaatst: 14 augustus 2022 Geplaatst: 14 augustus 2022 in Duitsland dalende en gasvoorraad stijgende Coles Corner Richard Hawley
Sprietje Geplaatst: 14 augustus 2022 Geplaatst: 14 augustus 2022 De brandstofprijzen in Spanje zijn weer verder gezakt. Nu zijn zowel E95 als diesel onder de €1,50 gekomen. Ik betaal nu voor E95 en voor diesel €1,499.
gerrit B Geplaatst: 14 augustus 2022 Geplaatst: 14 augustus 2022 In Duitsland zijn de prijzen juist weer flink gestegen. Betaalde ik vorige week nog 182,9 voor een liter diesel nu is het al 193,9 Op TV werd aangegeven dat dit zou komen doordat er geen Russische olie meer gebruikt zou worden maar hierdoor is de diesel sinds lange tijd in Nederland goedkoper/net zo duur dan in Duitsland. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Gerard 76 Geplaatst: 14 augustus 2022 Geplaatst: 14 augustus 2022 Afgelopen vrijdag heb ik euro e10 getankt voor 1,64 klein eindje van de a44 af in de buurt van Soest zit idd flink verschil daar tussen diesel en benzine
gerrit B Geplaatst: 14 augustus 2022 Geplaatst: 14 augustus 2022 E10 is hier vlak aan de grens 1,62.9 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Moderator ceesv Geplaatst: 1 september 2022 Moderator Geplaatst: 1 september 2022 Vandaar zijn in Frankrijk de brandstof prijzen verlaagd. Accijns is voor 2 maanden met 15 Cent/liter verlaagd. Verder heeft het Franse Total Access Concern nog eens 15 Cent van de prijs moeten halen vanwege de megawinsten die ze dit jaar behaald hebben, anders zou er een extra winstbelasting geheven worden om die winst af te romen. Het voordeel gaat nu naar de klant. Diesel kost nu € 1,67. Benzine 98 € 1,53 E 10 kost € 1,44 GPL € 0,73 Franse brandstof prijzen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 1 september 2022 Geplaatst: 1 september 2022 1 uur geleden, ceesv zei: Het voordeel gaat nu naar de klant. zouden ze hier ook moeten doen ten bate van de klanten en niet die Olieconcerns wensdroom natuurlijk Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen