Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


4 uren geleden, gerrit B zei:

Kan aan mij liggen, maar E95 is toch E10 benzine?

E5 is de E98 zonder bio toevoegingen.

E5 kan tot maximaal 5% ethanol bevatten.

In het buitenland kun je ook Euro 95 met maximaal 5% bio toevoeging kopen.

 

diferencias-gasolina-95-98-e5-e10.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier dus niet, Euro95 is gewoon E10 geworden en E5 is wat ze voorheen superplus of Euro 98 noemden.

Euro 95 met 5% ethanol zal je hier niet snel vinden aan de pomp of ze verkopen het als superplus (in Duitsland vindt je die 95 E5 uiteraard wel).

Maar wat je zegt klopt wel met E5 rij je simpelweg meer kilometers dan met E10 en dat scheelt afhankelijk van je rijstijl tussen de zo'n  5% afstand

Rij ik normaal op een tank E5 zo'n 1050 km (ik heb een 70l tank en rij ongeveer 1 op 15)  dan blijf ik met E10 onder de 1000km (meestal zo rond de 980km)

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, minplus zei:

Net maar wat getankt voor 1.92€ want even weinig tijd voor Duitsland....

Net over de grens in Duitsland

E10 nu 1,70.9,

E5 1,76.9

diesel 1,54.9

Dat scheelt als particulier toch 22 cent per liter E10

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn ook zaken die absoluut nergens voor nodig zijn, sommigen zeggen dan dat dit zieke personen zijn maar meestal is het een gebrek aan opvoeding, opleiding en een groot gebrek aan empathie.

 

Maar wat Gerard zegt daar kun je haast wel een weddenschap op afsluiten.

Vond je dat D66 met hun groene plannen al te ver ging dan ben je met milieu paus Timmermans helemaal de sjaak en een ieder herinnert zich nog wel het kwartje van Kok, met groene Frans aan het roer wordt het hoogstwaarschijnlijk de euro van Timmermans.

  • Like 1
  • Bedankt 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst heeft de beste man niks met de prijsvorming te maken en ten tweede kun je er van alles bij slepen maar "jij" en ook Gerard 76 hebben een vooroordeel.

Dat de prijzen weer stijgen heeft niks met een lijsttrekker te maken maar met het aflopen van de steun die jullie automobilisten kregen en met de stijgende olieprijzen wereldwijd door de OPEC veroorzaakt.

  • Like 1

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat had Kok ook niet maar onder zijn kabinet kwam er wel "het kwartje van Kok" omdat er meer inkomsten moesten komen.

En ja ook onder Kok 1 en Kok 2 werd er gas in Groningen opgepompt, waren er aardbevingen in dat gebied en werd er niets aangedaan.

 

Maar we zullen het zien, durf nu al wel te wedden dat de kans dat dit vooroordeel straks waarheid gaat worden wel heel erg groot is mocht Frans het voor het zeggen krijgen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst heeft de beste man niks met de prijsvorming te maken en ten tweede kun je er van alles bij slepen maar "jij" en ook Gerard 76 hebben een vooroordeel.

Dat de prijzen weer stijgen heeft niks met een lijsttrekker te maken maar met het aflopen van de steun die jullie automobilisten kregen en met de stijgende olieprijzen wereldwijd door de OPEC veroorzaakt.

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, ceesv zei:

Reden te meer om over de grens te resideren.

 

Juist, als ik zo naar de lijst kijk is Rusland een goede keus. Een geweldig fijn land om te gaan wonen.
Een echte aanbeveling van Drs, IJzerbout.

  • Haha 2

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

Allereerst heeft de beste man niks met de prijsvorming te maken en ten tweede kun je er van alles bij slepen maar "jij" en ook Gerard 76 hebben een vooroordeel.

Dat de prijzen weer stijgen heeft niks met een lijsttrekker te maken maar met het aflopen van de steun die jullie automobilisten kregen en met de stijgende olieprijzen wereldwijd door de OPEC veroorzaakt.

Vooroordeel?

 

Let maar op.

 

Mag hopen dat NL stemt met het gezonde verstand ipv beloftes over 0,000036 graden wat achteraf natuurlijk fout herinnerd is.

 

Anders ligt hier straks de economie volledig stil wanneer elke Jan Modaal die niet in de randstad woont noodgedwongen de benzine auto moet wegdoen en dagelijks 30 km heen en 30 km terug mag fietsen.

 

Alles voor het klimaat in NL🤨

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...