Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten

Er zitten niet alleen liberalen in de regering hé.

 

Menige trouwe VVD stemmer zal zich vast niet herkennen in deze coalitie als je naar de vele lastenverzwaringen kijkt die uiteindelijk alleen maar verliezers lijkt te kennen.

En PvdA kiezers vinden hun principes vast ook onvoldoende beschermd als ze fors meer accijns moeten betalen terwijl dit ook nog resulteert in meer werkloosheid en faillisementen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Maar weer langzaam on-topic van politiek naar tanken?!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja vandaag is het zover de tankhouders gaan protesteren in den haag , maar ik ben bang dat dit inderdaad gaat resulteren accijns omlaag voor de bezine enz en voor de motorrij tuigen belasting omhoog dan .

Die mensen krijgen ze toch niet meer terug want in duitsland en belgie is alles zoveel goedkoper the damage is done nu !

Waar is dit land mee bezig , maar in iedergeval er wordt nu iets gezegd in nederland normaal klaagt iedereen en niemand doet iets ..

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feest voor alle buitenlandse kentekens in Nederland in dat geval.

En dat zijn er nogal wat. En regering laat ze nog steeds ongemoeid. Want opeens lijkt controle dan wel moeilijk.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zie elke dag ochtends 1,43 en wanneer ik middags naar huis ga 1,34 op de pomp staan voor diesel (D).

Ik zou je aanraden in de middag te tanken. Kijk maar eens op clevertanken naar de prijshistorie.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon even gaan posten langs de A1 of A12 daar komen er genoeg langs. ;)

 

Maar ik las gisteren in de krant dat het kabinet niet het voornemen had om de motorrijtuigenbelasting te verhogen.

Nu maar hopen dat ze het goed geciteerd hebben en dat het dan niet net zo gaat als met dat kwartje van Kok.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan me helpen aan een pl kenteken ? :-):-):-)

Roemeense is misschien nog gemakkelijker te regelen.Roemenen hebben ook gewoon Nederlandse bankrekeningen, toch?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...