Tonskidutch Geplaatst: 7 oktober 2023 Geplaatst: 7 oktober 2023 13 minuten geleden, Denisdaf zei: Dinsdagochtend getankt voor 1,559 Euro per liter diesel. Woensdagochtend getankt voor 1,539 Euro per liter diesel. ja wij weten helaas niet waar die diesel getankt werd! Ik zie de files al op het journaal bericht. Rappers Delight The Sugerhill Gang
gerrit B Geplaatst: 7 oktober 2023 Geplaatst: 7 oktober 2023 Weet wel bijna zeker dat het niet in Nederland, België of Duitsland is geweest. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 7 oktober 2023 Geplaatst: 7 oktober 2023 Was in Venezuela..😀 En hij was belazerd. Maar flauw om zoiets te melden zonder aan te geven in welk land (en hoe ver over de grens). 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 7 oktober 2023 Moderator Geplaatst: 7 oktober 2023 Ik denk dat ik het weet. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Denisdaf Geplaatst: 7 oktober 2023 Geplaatst: 7 oktober 2023 Dit is niet eerlijk. LOL. En het was niet in de Algarve Portugal hoor, hier is die ook duur. Wel ik Irun ( Spanje ) en in Badajoz ( ook in Spanje ). Dit tijdens onze terugreis naar huis. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
minplus Geplaatst: 7 oktober 2023 Geplaatst: 7 oktober 2023 Dus voortaan aangeven waar. Tenzij je in Rusland of China gevangen zit en je vermoord wordt als je aangeeft hoe het werkelijk is. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 7 oktober 2023 Geplaatst: 7 oktober 2023 1 uur geleden, Denisdaf zei: Wel ik Irun ( Spanje ) en in Badajoz ( ook in Spanje ). Dit tijdens onze terugreis naar huis. Kun je de volgende keer beter op vakantie gaan in Rusland (voor de dieselprijs dan hé) Rusland dieselprijs 0.584 per liter zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Frans B Geplaatst: 7 oktober 2023 Geplaatst: 7 oktober 2023 Diesel bij ons op kreta is vandaag 1.889€. System Administrator (niet van deze site)
mereltje Geplaatst: 8 oktober 2023 Geplaatst: 8 oktober 2023 Gisteren aan de 57 in Duitsland 237,9 voor de e5 benzine Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
gerrit B Geplaatst: 8 oktober 2023 Geplaatst: 8 oktober 2023 Dat is wel extreem duur Hier vlakbij in Gronau kost de E5 1,82.9. Dochter woont in Trier en gaat altijd tanken in Luxemburg (is goed 13 minuten rijden) en betaald daar 1,56 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 8 oktober 2023 Geplaatst: 8 oktober 2023 (aangepast) 4 uren geleden, mereltje zei: Gisteren aan de 57 in Duitsland 237,9 voor de e5 benzine Dat je daar getankt hebt voor die prijs.😵 Wat een afzetters. 8 oktober 2023 aangepast door minplus 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
wanderer Geplaatst: 8 oktober 2023 Geplaatst: 8 oktober 2023 1,699€ hier net over de grens Samsung 40D6510WS
minplus Geplaatst: 8 oktober 2023 Geplaatst: 8 oktober 2023 De koffie en het kattenvoer en zo nog wat zijn weer bijna op, dus binnenkort gaan we weer die kant op. Met wat euri besparing na aftrek van de reis. En los van de spullen die her vrijwel niet te krijgen zijn. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Denisdaf Geplaatst: 8 oktober 2023 Geplaatst: 8 oktober 2023 Op 7-10-2023 om 19:32, gerrit B zei: Kun je de volgende keer beter op vakantie gaan in Rusland (voor de dieselprijs dan hé) Rusland dieselprijs 0.584 per liter Wij gaan niet naar Spanje op vakantie hé, we rijden door Spanje om naar huis te rijden. Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot. Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen. Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.
gerrit B Geplaatst: 8 oktober 2023 Geplaatst: 8 oktober 2023 Over Rusland terug naar huis rijden lijkt me dan idd. wel een dure oplossing 😁 Trouwens is het bekend dat je in Luxemburg dus geen jerrycan oid. met brandstof in of uit mag voeren? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen