gerrit B Geplaatst: 18 december 2023 Geplaatst: 18 december 2023 6 uren geleden, ceesv zei: De horeca in Duitsland is goedkoper scheelt idd. ongeveer de helft. Voor goed 25 euro pp. incl. een paar drankjes kun je prima uit eten in Duitsland, moet het snel dan nemen we meestal een 1 bord gerecht (gebakken noedels met groente en krokant gebakken kip met naar keuze een pittige of zoet/zure saus) en dan ben je tussen de 7 en 9 euro pp. kwijt. Maar ook een schnitzel met groente en patat is vaak wel onder de 10 euro te vinden. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
wanderer Geplaatst: 19 december 2023 Geplaatst: 19 december 2023 10 uren geleden, gerrit B zei: scheelt idd. ongeveer de helft. Voor goed 25 euro pp. incl. een paar drankjes kun je prima uit eten in Duitsland, moet het snel dan nemen we meestal een 1 bord gerecht (gebakken noedels met groente en krokant gebakken kip met naar keuze een pittige of zoet/zure saus) en dan ben je tussen de 7 en 9 euro pp. kwijt. Maar ook een schnitzel met groente en patat is vaak wel onder de 10 euro te vinden. Buurmans gras is altijd groener.... Samsung 40D6510WS
Tonskidutch Geplaatst: 19 december 2023 Geplaatst: 19 december 2023 (aangepast) Quote Helaas heb ik geen actuele informatie over de prijs van varkensvlees in Duitsland. Volgens de landbouwrekeningen bedroeg de productiewaarde van varkensvlees in Duitsland in 2022 echter ongeveer 7,6 miljard euro 1. Volgens Statista bedroeg de gemiddelde prijs voor slachtvarkens in Duitsland in 2022 1,85 euro per kilogram geslacht gewicht 2. Houd er rekening mee dat dit een gemiddelde prijs is en dat de werkelijke prijzen kunnen variëren afhankelijk van de regio, het verkooppunt en andere factoren. Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Vertaald met DeepL.com (gratis versie) Quote Volgens de Nationale Landbouwrekeningen was de productiewaarde van varkensvlees in Duitsland in 2022 ongeveer 7,6 miljard euro 1. Volgens Agrimatie was de gemiddelde productieprijs van varkensvlees in de belangrijkste landen met professionele varkensproductie in West-Europa in 2022 gemiddeld 1,60 euro per kilogram geslacht gewicht 2. In Nederland was de prijs 1,67 euro per kilogram 2. In Nederland was de prijs 1,60 euro per kilogram. Ik heb gezocht naar de prijs van varkensvlees in Nederland, maar ik kon geen actuele informatie vinden. Houd er rekening mee dat de werkelijke prijzen kunnen variëren, afhankelijk van de regio, het verkooppunt en andere factoren. Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Vertaald met DeepL.com (gratis versie) dat is effe met chatGPT4 gevonden Dus factor medeweker en de arbeidsmigranten uit oost europese landen ... die als laatstse instantie aan de pan staan schudden bepalen de prijs. Ergens moet het immers vandaan komen dat prijsverschil Toen keek dat "slimmeke" naar de Mehrwertsteuer / BTW AHA 7% in deutschland en 21 % in Nederland Dus de Staat moet ergens z'n staatskas mee vullen toch? 😁 19 december 2023 aangepast door Tonskidutch Gecorrigeerde bijdrage wegens de taal Rappers Delight The Sugerhill Gang
Moderator ceesv Geplaatst: 19 december 2023 Moderator Geplaatst: 19 december 2023 @Tonskidutch En nu nog een keer in de Nederlandse taal a.u.b. Sat4all is een Nederlandstalig forum. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 19 december 2023 Geplaatst: 19 december 2023 aangepast Rappers Delight The Sugerhill Gang
Moderator ceesv Geplaatst: 19 december 2023 Moderator Geplaatst: 19 december 2023 👍 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 19 december 2023 Geplaatst: 19 december 2023 Gelukkig gaat het dus ook binnenlands met de prijzen vanaf slachtgewicht beter dan in Duitsland. en dan komt Graaiflatie Rappers Delight The Sugerhill Gang
wanderer Geplaatst: 19 december 2023 Geplaatst: 19 december 2023 zojuist bij suske en wiske E10 getankt voor 1,509/ltr.... Samsung 40D6510WS
Mojo Geplaatst: 19 december 2023 Geplaatst: 19 december 2023 6 minuten geleden, wanderer zei: zojuist bij suske en wiske E10 getankt voor 1,509/ltr.... Maldegem of Watervliet? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
wanderer Geplaatst: 19 december 2023 Geplaatst: 19 december 2023 (aangepast) 3 uren geleden, Mojo zei: Maldegem of Watervliet? Kaprijke, onbemand 19 december 2023 aangepast door wanderer Samsung 40D6510WS
minplus Geplaatst: 19 december 2023 Geplaatst: 19 december 2023 Het gras is dus daar aardig wat groener met mooie bloemen erin.. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 22 december 2023 Geplaatst: 22 december 2023 Zojuist weer ruim 250 liter diesel opgehaald voor 1,52.9 per liter zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Sprietje Geplaatst: 22 december 2023 Geplaatst: 22 december 2023 8 minuten geleden, gerrit B zei: Zojuist weer ruim 250 liter diesel opgehaald voor 1,52.9 per liter Dat is duur. Kost hier maar €1,277.
gerrit B Geplaatst: 22 december 2023 Geplaatst: 22 december 2023 Stuur voor dat geld elke maand maar 300 liter op 😁 zou ik zeggen. Voor onze regio is het goedkoop, hier is de buurt kost de goedkoopste diesel 1,79.9 en rij je wat verder dan is het te vinden voor 1,69.9 en voor een voordeel van 42,50 kan ik wel een stukje omrijden om daar te gaan tanken. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari even om de vergelijking helemaal krom te trekken 12,95€/kilo Waterstof in België net over de grens ongeveer 0,9 kilo per 100 kilometer doet de Toyota Mirai (een gaaf complete car) bereik met 5,5 kilo dus om en nabij 550 kilometer met een beetje reserve. 21,50€/kilo Waterstof in Nederland volgens de tankgegevens van de stations van shell uitstoot = water 😁 Rappers Delight The Sugerhill Gang
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen