Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


7 uren geleden, Tonskidutch zei:

dat is nog steeds een fijne wagen ;)

 

leuk en agiel in de bochten, we hebben hier een autofanaat in de buurt die heeft de R4 GTL geëlektrificeerd en ik mocht eens mee als passagier.

Cool

Heerlijk, die R4-tjes.  Hummeltje op de achterbank tussen de tassen, luiers in een net boven haar hoofdje, bungelowtent in de achterbak  plus de rest en met de surfplank op het dak 3 weken naar Frankrijk. Toeschouwers op de campings snapten niet hoe er zoveel in en uit kon.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • Moderator

Net weer eens de tank vol met diesel gegooid in Duitsland, € 1,569

Ook de Ad-Blue aangevuld voor € 0,96

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Net weer eens de tank vol met diesel gegooid in Duitsland, € 1,569

Ook de Ad-Blue aangevuld voor € 0,96

 

 

had je beter even door kunnen rijden naar Nederland

diesel 1,52.9

add-blue 0,77.9

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Tja, ik woon in een heel rijk land, met super hoge lonen. Diesel €1.69 en Euro95 €1.99

Ps Kreta, Griekenland

Onderaan staat op de ena laatste regel de brandstofprijs, eronder de belastingen.

image.thumb.jpeg.f61ebcbe228b16c5454a57a7d3720a1d.jpeg

aangepast door Frans B

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)
Op 6-6-2024 om 13:29, Penthe zei:

Kijk wel uit wat je tankt als je continu de goedkoopste pompen gebruikt kan je auto naar de knoppen gaan, altijd tussendoor elders tanken bij een merk station.

Feit

 

voor mij gewoon de e5 of bij de buren de super plus

 

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Gerard 76 zei:

Feit

 

voor mij gewoon de e5 of bij de buren de super plus

 

Het is vooral onder de Diesel auto´s waar het fout gaat, de goedkope Diesel is meer stroperig en maakt de motor enz. vies waardoor deze niet meer 100% kan functioneren, er gaan dan lichtjes branden en de motor schiet in een noodloep als je dan de auto uitzet gaan de lichtjes ook uit maar het geeft geen foutcode mee, dus enkel met de lichtjes aan naar de garage wat misschien oplossing bied. Internet staat er vol mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zou dat niet door te korte ritjes komen waarbij de motor niet op bedrijfstemperatuur komt?

 

Stroperige diesel ben ik nog niet tegen gekomen, en de problemen met lampjes al helemaal niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Penthe zei:

Het is vooral onder de Diesel auto´s waar het fout gaat, de goedkope Diesel is meer stroperig en maakt de motor enz. vies waardoor deze niet meer 100% kan functioneren, er gaan dan lichtjes branden en de motor schiet in een noodloep als je dan de auto uitzet gaan de lichtjes ook uit maar het geeft geen foutcode mee, dus enkel met de lichtjes aan naar de garage wat misschien oplossing bied. Internet staat er vol mee.

Misschien gaan de lichtjes ook wel branden doordat je in Duitsland wilt tanken bij een bijna lege tank, zodat zich alle rotzooi in hoge concentratie al heeft verzameld in je reserve-litertjes.🤔

1 uur terug, ceesv zei:

Zou dat niet door te korte ritjes komen waarbij de motor niet op bedrijfstemperatuur komt?

Denk het ook. Na 5 minuten zou een motor al zodanig warm moeten zijn, dat de diesel dun is. Trouwens, Penthe's redenatie zou ook moeten resulteren in nog grotere problemen in de wintermaanden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...