Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november 1 uur terug, Con zei: Shag hier ~ € 25 in Duitsland € 11. Scheelt mij bijna € 1.700 per jaar. Moet je zien wat ik uitspaar want ik rook helemaal niet. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Eduard07 Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november 6 uren geleden, Drs. IJzerbout zei: Moet je zien wat ik uitspaar want ik rook helemaal niet. Precies! Met alle respect: sommigen hebben inderdaad een "wel heel bijzondere" manier van rekenen als het gaat om een "besparing" op een activiteit die sowieso geldverspilling is. (En dan hebben we het nog niet over kosten van eventuele, schadelijke gevolgen van die activiteit/keuze.) Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Mojo Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november 7 minuten geleden, Eduard07 zei: Precies! Met alle respect: sommigen hebben inderdaad een "wel heel bijzondere" manier van rekenen als het gaat om een "besparing" op een activiteit die sowieso geldverspilling is. (En dan hebben we het nog niet over kosten van eventuele, schadelijke gevolgen van die activiteit/keuze.) Dus alles afschaffen? Niet roken, niet drinken, niet neuken, niet sporten. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 november Moderator Geplaatst: 8 november Gisteren even in Duitsland geweest. Diesel voor € 1,509 de liter getankt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november nou dat is mooi meegenomen dan hier kost het zie afbeelding Rappers Delight The Sugerhill Gang
Sprietje Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november Diesel bij mijn vaste pomp aan de Costa Calida €1,179.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november 1 uur geleden, Mojo zei: niet drinken, niet neuken Dat zou mij hard treffen. 😇 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Mojo Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november 7 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Dat zou mij hard treffen. 😇 Dat bedoel ik. Je kunt de mensen wel alles ontzeggen. De mensen hebben een eigen verantwoordelijkheid. Je kan op rokenwaren wel vermelden dat er kankerverwekkende stoffen in zitten maar je zou jezelf, als overheid, de ogen uit de kop moeten schamen dat je dat spul dan legaal laat verkopen. Ik heb er niets op tegen dat mensen roken of drinken. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gerard 76 Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november Nu in Maasmechelen BE de Euro95 €1,42 Wat een absurd verschil met NL
Drs. IJzerbout Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november 1 uur geleden, Sprietje zei: Diesel bij mijn vaste pomp aan de Costa Calida €1,179. Zeer belangrijke wetenswaardigheden. Hier bij mij kost het omgerekend 0,49 € per liter. En de baas betaald. Maar wie interesseert het eigenlijk? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november @Mojo Toen was roken nog heel gewoon. Nu mag je vapen met een banaan-mango smaakje bij een kaarslichtje van Gwyneth Kate Paltrow der intiem reukje en een open haard vuur met je katoenen avondkleding aan, gewassen met die geurparels waar liftdeuren automatisch van open springen terwijl de kant en klare prak, met diverse E-nummers, zout en suiker opwarmt in de magnetron. Terwijl de afwasmachine lekker loopt met de pods van Henkel en consorten. Wat er in een auto aan chemisch cocktail in dat interieur zit met brandvertragers, vloermatten en bekleding en schuimstoffen weten de minsten van ons. Dat wat er uit komt achteraan je knalpijp van diezelfde auto is ook kankerverwekkend. Maar daarvoor zijn er te minste uitstoot beperkingen die strenger en strenger worden. Dus tank goedkoop want dood gaan we toch, de vraag is echter hoe ellendig je sterft. Rappers Delight The Sugerhill Gang
minplus Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november Ergens is roken ideaal. Je levert de staat miljoenen/miljarden aan belasting in de loop der jaren en gaat 10 jaar eerder dood, dus een enorme bezuiniging op de AOW. De gezondheidskosten is natuurlijk een probleempje maar met de bezuinigingen daarop valt dat ook wel mee. Dus vapen, kinderen, en daarna aan het zware werk. Help de rijken. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Con Geplaatst: 8 november Geplaatst: 8 november (aangepast) 6 uren geleden, minplus zei: Ergens is roken ideaal. Je levert de staat miljoenen/miljarden aan belasting in de loop der jaren en gaat 10 jaar eerder dood, dus een enorme bezuiniging op de AOW. De gezondheidskosten is natuurlijk een probleempje maar met de bezuinigingen daarop valt dat ook wel mee. Dus vapen, kinderen, en daarna aan het zware werk. Help de rijken. Een man naar mijn hart... eindelijk weer eens geen AZIJNgeZEIK. En wat dacht je als je eerder dood gaat, dan eindigen de zorgkosten... voor de staat en dus iedere Nederlander profiteert. 8 november aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gerard 76 Geplaatst: 9 november Geplaatst: 9 november Maasmechelen vanmorgen. 38 ct verschil met NL vwb de E95
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen