Moderator ceesv Geplaatst: 28 november 2014 Moderator Geplaatst: 28 november 2014 De prijzen beginnen duidelijk te dalen als gevolg van de overproductie, Vanavond bij depomp in het dorp voor diesel € 1,189/liter neer moeten tellen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
D.Quijote Geplaatst: 28 november 2014 Geplaatst: 28 november 2014 Hier bij de schelp: normaal 133,4 diesel 124,5 ( maar de wegenbelasting voor diesel is hier veel goedkoper, scheelt met Nederland € 1.500,-- per jaar ) M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
mietde Geplaatst: 28 november 2014 Geplaatst: 28 november 2014 ik hou het wel bij de 0,44 per liter zoals het al een maandje of wat het geval is. En dat met een maand op de pof zonder bijkomende kosten. You cannot ignore that member
Anoniem Geplaatst: 29 november 2014 Geplaatst: 29 november 2014 De OPEC heeft donderdag besloten dat er geen beperking komt op de olieproduktie en dat de prijzen vrij mogen blijven bewegen. Achterliggend doel is dat Saoedi Arabie er de pest over in heeft dat de Amerikanen nogal wat schalie olie op de markt dumpen, waardoor het marktaandeel van Saoedi Arabie fors is terug gelopen. Daarnaast importeren Europa en Azie minder olie, waardoor er nog verder een overcapaciteit ontstaat. De kostprijs voor Amerikaanse schalie olie ligt rond de 80 USD per vat. Gisteren was de prijs van een vat olie al verder gezakt naar 68 USD, terwijl die in juni nog op 115 USD stond. Per saldo maken de Amerikanen nu verlies op hun investeringen. Per saldo is dit goed voor olie importerende landen, met name voor Europa en Azie gaat dit even goed uitpakken, totdat de vraag naar olie weer gaat stijgen en de prijzen weer gaan stijgen, wat bekend staat als de ´varkenscyclus´: http://nl.wikipedia.org/wiki/Varkenscyclus
theparasol Geplaatst: 29 november 2014 Geplaatst: 29 november 2014 Daar moeten we niet blij mee zijn in verband met aanhoudende deflatie in de eurozone. In de verwachting dat alles goedkoper wordt stellen mensen hun aankopen uit en dat is niet gunstig voor de opkrabbelende economie. Geloof dat de ECB al aan het overleggen is hoe ze weer richting de 2% inflatie kunnen komen.
Anoniem Geplaatst: 29 november 2014 Geplaatst: 29 november 2014 Het inflatiecijfer moet in feite omhoog, maar daar zijn ze al jaren mee bezig door goedkoop geld in de economie te pompen. Wellicht dat verlaging van olieprijzen even soelaas kunnen bieden, maar lang kan dat nooit duren, omdat er onder de kostprijs gerekend wordt door een groot aantal landen. Een maand geleden zag ik een interview met een CEO van ING en die sloot niet langer uit dat er voor spaarrekeningen een negatieve rente zou kunnen komen. Afwachten maar.
edbe Geplaatst: 29 november 2014 Geplaatst: 29 november 2014 herzogenrath das in de buurt yep..... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
minplus Geplaatst: 29 november 2014 Geplaatst: 29 november 2014 Het inflatiecijfer moet in feite omhoog, maar daar zijn ze al jaren mee bezig door goedkoop geld in de economie te pompen. Wellicht dat verlaging van olieprijzen even soelaas kunnen bieden, maar lang kan dat nooit duren, omdat er onder de kostprijs gerekend wordt door een groot aantal landen. Een maand geleden zag ik een interview met een CEO van ING en die sloot niet langer uit dat er voor spaarrekeningen een negatieve rente zou kunnen komen. Afwachten maar. Ik bewaar alvast een ouwe sok. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Moderator ceesv Geplaatst: 29 november 2014 Moderator Geplaatst: 29 november 2014 Vandaag weer een cent goedkoper, nu € 1,179 voor de diesel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gerard 76 Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 En voor hypotheken en leningen zeker ook.... Legale diefstal die negatieve rente over je spaargeld
Sprietje Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 Zodra er negatieve rente berekend gaat worden over je banksaldo, dan meteen al het geld van je rekening af halen. Als dat veel mensen doen, dan is de maatregel van negatieve rente zo terug gedraaid.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 Vandaag weer een cent goedkoper, nu € 1,179 voor de diesel. Potverdorie....ik kom dan maar weer terug naar Nederland...tegen die dumping prijzen voor de benzine kan ik niet tegenop.... "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 Beter lezen Drs. IJzerbout. Het gaat om de prijs van diesel en niet van benzine.Maar ik ga vanmiddag mijn tank weer volgooien met diesel. Ik zal wel melden wat ik betaald heb.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 Beter lezen Drs. IJzerbout. Het gaat om de prijs van diesel en niet van benzine. Maar ik ga vanmiddag mijn tank weer volgooien met diesel. Ik zal wel melden wat ik betaald heb. Nee...laat maar.... :mad: "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 1 december 2014 Geplaatst: 1 december 2014 (aangepast) Beter lezen Drs. IJzerbout. Het gaat om de prijs van diesel en niet van benzine. Maar ik ga vanmiddag mijn tank weer volgooien met diesel. Ik zal wel melden wat ik betaald heb. Het topic gaat over tanken in het buitenland dat geld dan voor alle brandstof Ben Zine Die Sel El Pegee niet te vergeten E10 overigens afgelopen week, 27 November was er tot 24:00 uur bij elke Pomp in Dresden een wachtrij (voor elke soort brandstof) 10 eurocent goedkoper en dat enkel 1 avond je vraagt je af wat dergelijke acties met echte prijzen en realiteit van beschikbaarheid of beurs notering te maken heeft. ciao 1 december 2014 aangepast door Tonskidutch Coles Corner Richard Hawley
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen