Tonskidutch Geplaatst: 20 december 2014 Geplaatst: 20 december 2014 1,063 diesel 1,234 E95 ts ts tsss die belgen toch Coles Corner Richard Hawley
Gerard 76 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Gisteren ook in Nordhorn geweest met de vrouw
Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Ik kan me voorstellen waarom je vrouw zo gelukkig kijkt. Eindelijk eens een fatsoenlijke worst om in te bijten. 2 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
theparasol Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Toevallig vorige week zondag nog geweest. De vreetkraampjes waren weer in de overgrote meerderheid. Opvallend veel lege plekken. Hoe was dat gisteren Gerard?
Tonskidutch Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 tja veel lege vreetkraampjes ben je zo je voordeel qua brandstof prijs weer kwijt, logisch toch 2 broodje currywurst 12 euro Coles Corner Richard Hawley
Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Nou dan betaal je echt teveel. Waar ik gewoond heb, omgeving Heidelberg was dat vorig jaar om deze tijd precies de helft. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gerard 76 Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 dat broodje kostte iets van 4 euro dacht ik. scheelt me trouwens ook niet veel,als het maar lekker is. idd alleen vreetkraampjes,lekker die gebakken champignons met uitjes daarna zo'n halve meter worst erachteraan....lekker! auto gratis geparkeerd aan de neuenstrasse (of zoiets) iig in een parkeergarage klein eindje lopen en eten maar
Sprietje Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Vandaag diesel in Luxemburg getankt voor €0,998. Ik kan me niet heugen hoeveel jaar het geleden is dat ik de prijs per liter in Eurocenten moest afrekenen.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 dat broodje kostte iets van 4 euro dacht ik. scheelt me trouwens ook niet veel,als het maar lekker is. idd alleen vreetkraampjes,lekker die gebakken champignons met uitjes daarna zo'n halve meter worst erachteraan....lekker! auto gratis geparkeerd aan de neuenstrasse (of zoiets) iig in een parkeergarage klein eindje lopen en eten maar In ieder geval beter dan zo´n zoute Hema worst vol met smaakmakers en chemie... "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Marten Geplaatst: 21 december 2014 Geplaatst: 21 december 2014 Vandaag £ 1.10 per liter betaald (€ 1,41).
Gerard 76 Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Afgelopen zaterdag aan de A1 nog een tankstation wat 1.60 vroeg voor de euro95.
Moderator ceesv Geplaatst: 22 december 2014 Moderator Geplaatst: 22 december 2014 € 1,089, de prijs voor diesel in het dorp daalt nog steeds, op sommige plaatsen wordt al 1,079 gezien. Aan de Nederlandse kant van de grens nog altijd 10 cent/liter duurder, per tankbeurt € 6,50 voordeel. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gerrit B Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Ik kwam vandaag door Nijverdal met de verkeerde auto (benzine) daar was de diesel nl. op dat moment 114,9 Met die prijs is het niet meer zinvol om naar Duitsland te gaan rijden. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
theparasol Geplaatst: 22 december 2014 Geplaatst: 22 december 2014 Voor ons kan het echt wel uit... Komt nog bij: Het karretje van de vrouw maakt meer kilometers met een volle tank Duitse benzine dan met een volle tank Nederlandse benzine. Hoe dat nu precies technisch zit kan ik niet uitleggen maar het is wel een feit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen