Johan45 Geplaatst: 18 januari 2015 Geplaatst: 18 januari 2015 Geen munt olie gebruiken hoor, dat is voor de muntjes en niet voor de biljetten. Je kan ze wel omhoog en omlaag praten, Dragi is goed in omlaag praten .... Als de groei er in komt volg ik het voorbeeld van de Zwitsers, die kopen nu ook massaal in Duitsland. Vult u rustig aan !!!
Gerard 76 Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 http://m.telegraaf.nl/article/23578126/gevolgen-brandstofaccijns-desastreus Maar volgens den haag is er weinig aan de hand.
Johan45 Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 Eén van de argumenten om de EU door onze strot te drukken was dat de prijzen zich door de onderlinge concurrentie zich naar een gelijk niveau zouden bewegen.. De goedkope producten in het buitenland zouden min of meer gelijk komen te liggen met de prijzen in Nederland. Wat we nu in de grensstreek zien maakt deze beloften tot een gotspe. De Nederlandse pomphouders leggen het loodje door de prijsverschillen met de omringende landen. Overigens zijn niet alleen de benzine prijzen in de ons omliggende landen lager.! De supermarkt bezoeken loont ook als je toch al in de omringende landen aan het tanken bent. De extra inkomsten vallen tegen en wat er aan extra binnen komt verdwijnt weer aan werkloosheid uitkeringen. En dan hebben we het nog niet over het sociale aspect wat de ontslagen werknemers moeten verduren.. Vult u rustig aan !!!
Anoniem Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 Uit zeer betrouwbare bron heb ik begrepen dat de Nederlandse consument het afgelopen jaar massaal online en rechtstreeks in Azie is gaan shoppen, waarbij de Nederlandse groothandel en detailhandel omzeilt worden en de prijzen een schijntje zijn t.o.v. de prijzen in Nederland. Het gaat vooral om kleding en consumenten elektronica. De consument zoekt hoe dan ook de goedkoopste weg.
Johan45 Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 Dat Azië verhaal kan ik bevestigen. Met name China pakt hier zijn voordeel. Vult u rustig aan !!!
abuelo Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 In Belgie willen ze ook de accijnsen op de brandstoffen verhogen.
Anoniem Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 Dat Azië verhaal kan ik bevestigen. Met name China pakt hier zijn voordeel. Klopt de Zeven Struikrovers pikken een steeds groter wordend graantje mee.
Tonskidutch Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 HOElang gaat het off topic, of is hulang een chinees? ben zine Ben Zine Coles Corner Richard Hawley
Anoniem Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 Heb jij een chinezen trauma tonski Regular petrol in China 1.05 USD.
Mojo Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 HOElang gaat het off topic, of is hulang een chinees? ben zine Ben Zine Hulang is een chinees. Solang is zijn broer en Telang zijn zus You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 juist... net zo off topic als ik al opmerkte hoeveel kost het tanken in het buitenland de staat der nederlanden... die sukkels hebben de grens vergeten Coles Corner Richard Hawley
Con Geplaatst: 20 januari 2015 Geplaatst: 20 januari 2015 (aangepast) juist... net zo off topic als ik al opmerkte hoeveel kost het tanken in het buitenland de staat der nederlanden... die sukkels hebben de grens vergeten Niet als het om accijnzen gaat dan zijn ze "GRENS-verleggend" bezig... 20 januari 2015 aangepast door Con Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Tonskidutch Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 (aangepast) het zijn echte rekenwonders daar in denhaag en voorburg die rekenen zo goed dat straks aan de grenzen weer Douane Posten komen met de bijbehorende files of beter nog de Nederlandse MUUR om, nederlanders binnen de grenzen te houden en vooral geen geld elders uit te geven. ja die muur kunnen we van de belasting inkomsten makkelijk bekostigen hoor ik de rekenkamer al roepen -werkgelegenheid voor minstens 10 jaar -sjengen voorbij -geen grensgemeenten met drugproblemen meer -geen vreemden meer binnen -en met wat reclame borden erop -en een paar windturbines dikke winst dus prachtig geregeld... > Begrotingstekort opgelost. eens Charles Michel vragen of hij nog wat bakstenen heeft liggen. 21 januari 2015 aangepast door Tonskidutch Coles Corner Richard Hawley
Anoniem Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 De accijnzen kunnen best naar beneden, maar dan gaat er wel wat anders omhoog
Johan45 Geplaatst: 21 januari 2015 Geplaatst: 21 januari 2015 Hoe is het nu met de Benzine, Diesel en LPG prijs. Gaan ze alweer omhoog of is de prijs stabiel. Als ie verder gaat zakken wacht ik gewoon een paar maanden met tanken ... Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen