Ga naar inhoud

Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Dat kan goedkoper, 5 cent goedkoper om precies te zijn.

http://www.clever-tanken.de/tankstelle_liste?spritsorte=5&r=10&lat=&lon=&ort=geilenkirchen

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

ben gisteren in belgie geweest op de terug weg buiten Antwerpen afslag wortel direct als je de afslag af bent richting wortel aanhouden links Q8 selftank € 1.30 euro 95 

Geplaatst:

dat is een goede!! haha...

Net zoals vroeger toen er nog veel telefooncellen stonden. Dan was het ook altijd feest als je een cel vond waar je gratis kon telefoneren. Daar stond dan ook altijd de langste rij mensen voor te wachten.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Ik moest onlangs onverwacht vroeg weg en wist dat ik niet genoeg brandstof had om over te komen en kon dus kiezen om of duur aan de snelweg te gaan tanken of minder duur bij een tankstation met nachtpomp.

Omdat er al licht brandde in de shop dacht ik dat ze er al waren en de slang in de tank en voltanken maar.

Toen ik echter wilde betalen bleek de deur op slot en op kloppen ed. werd niet gereageerd.

Dus proberen te betalen met de pinpas bij de paal die je moet gebruiken als er niemand is maar ook die was niet te gebruiken.

Dus ja wat doe je dan? Wegrijden en afwachten tot iemand zich meldt? :whistle:

Ik heb wel een beveiligingsbedrijf en het tankstation hangt vol met camera's dus kan me niet permitteren dat ik negatief in het nieuws of op facebook kom met de melding "wie herkent deze auto? deze is weggereden zonder te betalen"

Dus toch maar netjes gemeld dat er iets bij hun niet klopte.

's middags langs geweest om te betalen en bleek dat ik de enige was die zich had gemeld en dat er aan elke pomp was getankt zonder te betalen (per pomp kon er maar 1 keer getankt worden omdat er dan eerst een betaling plaatst moest vinden voordat de pomp weer gereed voor gebruik was)

Alleen kon men er niets mee want het camerasysteem wat er hing bleek defect te zijn.

Als dank mocht ik wel mijn auto gratis uitgebreid laten wassen.

Maar had ik dus gewoon een paar honderd liter getankt en weggereden zonder iets te zeggen dan was er niemand geweest met de vraag om nog even te gaan betalen.

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

jl Maandag voor 1,31€ p/l getankt in Maasmechelen.....

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

In Turnhout bij de Shell Express, €1,31 Euro95. Normale prijzen voor België. 

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

• Moderator
Geplaatst:

De ruwe olieprijs is gisteren opnieuw omlaag gegaan, en staat nu nog 60 cent boven de prijs van begin januari 2015.

De prijs ontwikkeling is al weken in een dalende lijn.

In Duitsland ligt de diesel vandaag rond € 1,05, ik zal vanavond eens kijken of de prijs in Luxemburg al onder de 1 Euro grens ligt.

Veel goedkoper zal het niet worden omdat de accijnzen en belastingen daarop een vast bedrag vormen en een steeds groter aandeel van de prijs aan het worden is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik hoorde gisteren van iemand dat in Oostenrijk (Villach) de Diesel ook 99 ct kost en de benzine 1.139

Ik was gisteren in Duitsland voor een grote beurt van de auto... scheelt overigens ook veel geld!! En de benzine kostte daar 1.33

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen