Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Vanavond diesel in Luxemburg, langs de snelweg € 1,003

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De olieprijs is vandaag onder de US$ 40 gezakt, en daarmee onder de prijs in 2009, de trend is nog steeds stijl dalend.

Aan de pomp is deze prijsdaling duidelijk merkbaar, de prijs is weer een paar cent gezakt.

De diesel aan de pomp in Luxemburg gaat nu onder de 1 Euro, in Duitsland ligt die nog net boven de Euro.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga geloof ik toch maar eens serieus op zoek naar een 2000l of grotere tank waar ik voor een half jaar Diesel in op kan slaan want durf te wedden dat er wel weer een wereldvreemde politicus van mening is dat de schatkist zo veel te weinig accijns ontvangt en dat er wel weer een kwartje van Kok bovenop kan.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik er ook maar weer eens een half tankinhoud E10 in gegooid.. op terugreis

i love ethanol

 

scheelt ook weer 5 eurocent per liter

 

(do not copy this at home, first read your car manual and or ask your car manufacturor weather you can use E10)

Ik Tank ook altijd E10, Tonski.

Er bestaat ook een lijst met auto's die E10 mogen hebben... want niet in alle instructieboekjes praten zie hierover...

Het scheelt inderdaad iets en ik merk niet dat mijn auto meer verbruikt, wat soms gezegd wordt. Ik hou mijn tankbeurten bij op de spritmonitor, en dan kan je later je tankbeurten uitsplitsen tussen 95 en E10, en dan zie ik zelfs dat E10 een fractie zuiniger is...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...