Ga naar inhoud

Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Welkom bij de steeds groter wordende club.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hier in Spanje in mijn woonomgeving is eindelijk de Diesel wat gedaald van 1,14 naar 1,09, en ik heb nog een stapel bonnetjes waarmee ik 5cent per liter korting krijg als ik boven de 20 liter tank.

post-32875-0-12027000-1443082910_thumb.jpg

Geplaatst:

Sprietje dat probeer ik nu al de hele tijd te vertellen dat het dieven zijn, ze houden de prijs vast en zodra olie duurder wordt gaan ze gelijk mee omhoog maar omlaag gaat helemaal niet of erg weinig.

Tonskidutch we leven in 1 EU weet je :) Altans dat is wat ze ons willen voordoen.

Geplaatst:

Gisteren in Eeklo ook goedkoop getankt. 0.96€/l

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst: (aangepast)

duh

Tonskidutch we leven in 1 EU weet je :) Altans dat is wat ze ons willen voordoen.

neen de idee van het topic is dat ons nederlandstalig forum net over de grens gaat tanken

omdat wij nederlanders een lengte aan grenzen hebben met heel goedkope pompstations aan die andere kant

en niet omdat het sowieso al goedkoper is om in spanje te wonen en dara daar te tanken :wink:

aangepast door Tonskidutch

Secret Sorrows

Jacob Gurevitsch

• 3 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

De prijs van diesel is bij de goedkope pomt bij de supermercado in Spanje al 4 weken niet gestegen en voor de Euro95 zelfs 2 cent omlaag gegaan.

post-60869-0-39640100-1444648903_thumb.png

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Hier aan de grens in Nederland afgelopen zaterdag diesel getankt voor 107,9 net over de grens bij Gronau is de diesel 105,9

suc6

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Geplaatst:

Mijn broer was laatst ook in Spanje met vakantie, en ik vroeg hem hoeveel hij betaalde aan de pomp... maar ook hij kwam niet in de buurt van de prijzen die Sprietje kan krijgen... Dat is wel een erg goedkope pomp...

Dit is een website van jet ministerie voor industrie, energie en tourismus met de actuele spaanse pompprijzen:  http://geoportalgasolineras.es/ 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Gisteren nog even getankt in Cartagena bij de Erxxxi hypermarkt, €0,96 voor een liter diesel.
Nu toch al vanaf 6 aug. onder de €1,- . Dat is al 73 dagen.

Geplaatst:

Ik vind dat iedere keer als sprietje schrijft over de diesel/benzine prijzen, een punt aftrek krijgt voor z'n beste antwoorden.

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

Waarom Quijote? Omdat het daar in die sjieke buurt van Marbella een stuk duurder is? Die hypermarktketen heeft 63 vestigingen in heel Spanje en de prijzen onderling ontlopen elkaar niet veel.

Geplaatst:

Niet waar Sprietje, ik hoor nergens die prijzen die jij aangeeft ook niet van familie in Zuid Spanje, het is allemaal maar een vaag verhaal en ik kan het gewoon niet geloven als ik al de pompen check, hier is alles behalve onder de euro, 1,11 diesel nu en 1,26 sin plomo 95. Volgens een insider komt dat door de PP die gewoon de belasting verhoogt als de brandstof prijzen verlagen waardoor de prijs stalled.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen