Ga naar inhoud


Tja nu maakt tanken echt veel uit in buitenland


1pm

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Na 5 jaar en 180.000 km krijg ik er meestal nog 30% van de aanschafprijs voor terug.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alleen jammer dat brandstof op den duur bederft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen jammer dat brandstof op den duur bederft.

 

Als je 2 tot 3000 liter per jaar verstookt dan heeft dat geen tijd om te bederven, daarbij die diesel die ze bij Enschede de grond in spuiten wordt ook niet weer volgende week opgezogen maar blijft daar ook jarenlang opgeslagen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

2.000 liter per jaar gaat er wel in per jaar, en de 2e wagen verbruikt ook nog eens 1.000 liter.

Je koopt een 1.000 liter dieseltank met pomp en vulpistool nieuw voor € 1.760,--, dat verdien je niet terug.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg die tanken wel te leen ( 2 stuks) van een plaatselijke brandstof handelaar.

Er was één voorwaarde, hij was de enige die ze vol mocht gooien. Uiteraard wel tegen een concurrerende prijs.

Probleem voor een particulier is echter, waar laat je zo een tank. In je voortuin is geen optie en de brandweer is ook graag op de hoogte als je grote voorraden aan wil houden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb op dit moment een 1.200 liter dubbelwandige tank naast het bedrijf staan die de 183 kW hetelucht verwarmer van olie voorziet.

Daar heeft de brandweer geen interesse naar.

In Nederland zijn alle ingegraven tanks in tuinen die niet meer gebruikt worden vermoedelijk volgeschuimd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het witte station had een Lpg tank van 12.000 liter en één van 8.000 liter. 20.000 liter Lpg achter de werkplaats.

Als de leverancier nog wat over had in zijn rit naar huis mocht ie het restant bij mij afleveren.

Daar kom je nu niet meer mee weg bij de overheid. De veiligheid regels zijn aangescherpt en er ligt nu nog een Lpg tank van 4000 liter onder de grond.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euro 95 nu te koop onder de €1,- in Spanje

Bij 5 filialen van een hele grote hypermarkt in Spanje is nu ook de Euro 95 onder de €1,00. Bij nog een aantal vestigingen kost die nu precies €1,-
Bij de goedkoopste vestiging (in Bilbao) kost die nu €0,975
De diesel kost daar €0,794
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...